carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store
carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store

OBDSTAR X300 Classic G3 در مقابل DC706 در مقابل P50

در اینجا مقایسه ای بین سه تبلت OBDSTAR وجود دارد: OBDSTAR X300 Classic G3، OBDSTAR DC706، OBDSTAR P50.

obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-1



مقدمه

هر سه واحد دارای آداپتور P004 هستند که به شما امکان می‌دهد یک کابل شکست برای OBD یا ماژول‌ها وصل کنید.

obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-2



MP001 زمانی است که شما نیاز به خواندن eeprom و دسترسی به ecm برای شبیه سازی و خواندن آنها دارید، این را خواهید پرسید.

این با DC706 ارائه نمی شود، اما G3 با MP001 همراه است.

در صورت اشتراک در هر یک از این سه، ابزارهای شما همچنان کار خواهند کرد و به‌روزرسانی دریافت نخواهید کرد.

و قبل از اتمام اشتراک، مقداری صرفه جویی در هزینه برای تمدید وجود دارد.


P50

عملکرد پیش‌فرض بازنشانی خرابی و فقط یک کدخوان است.

obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-3



در اینجا می‌توانید SAS، ایربگ و باتری را بازنشانی کنید.

obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-4


obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-5


obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-6



P50 قابلیت آپدیت و اضافه کردن Odometer Correction را دارد.


DC706

این برای شبیه سازی اولیه است.

ما می توانیم ماژول های بدن، ECM، TCM و ماژول های دیگر را انجام دهیم.

obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-7


obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-8


obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-9



تعداد زیادی پشتیبانی و ماژول های جدید وجود دارد که ماهانه رشد می کنند.


G3

این دستگاه ایموبلایزر است.

obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-10



فقط به یاد داشته باشید که بتا به این معنی است که 100٪ برای همه وسایل نقلیه نیست.

obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50-11



فلاشر ECU مانند DC706 است، اما به طور پیش فرض عملکرد کلونینگ را ندارد.

زیبایی G3 در اینجاست: هر چیزی که روی هر یک از اینها دیدید (بازنشانی تصادف، کیلومترشمار، شبیه سازی...)، می توانید همه اینها را به G3 اضافه کنید.


انجام شده! امیدوارم این بتواند کمک کند!

Cre: تجارت جهانی

http://blog.cardiagtool.co.uk/obdstar-x300-classic-g3-vs-dc706-vs-p50/

بررسی اصلاح کیلومتر شمار CG100X هیوندای SANTA FE 2020

در اینجا مروری بر CGDI CG100X در مورد تصحیح کیلومتر شمار آورده شده است:

از CG100X برای کاهش مسافت پیموده شده یا تعمیر استفاده شده است، داده ها یا MCU را خراب نمی کند!

CG100X را با نمودارهای سیم کشی به داشبورد هیوندای وصل کنید.

cg100x-hyundai-santa-fe-2020-odometer-correction-review-1


cg100x-hyundai-santa-fe-2020-odometer-correction-review-2



اطلاعات تراشه داشبورد را بخوانید و ذخیره کنید.

cg100x-hyundai-santa-fe-2020-odometer-correction-review-3



کیلومتر شمار جدید را وارد کنید.

cg100x-hyundai-santa-fe-2020-odometer-correction-review-4



KM جدید بنویسید

cg100x-hyundai-santa-fe-2020-odometer-correction-review-5



داشبورد پشتی را نصب کنید و KM جدید را بررسی کنید.

cg100x-hyundai-santa-fe-2020-odometer-correction-review-6



انجام شده! زیبا و ساده!

اعتبار به OBIRI TECH

http://blog.cardiagtool.co.uk/cg100x-hyundai-santa-fe-2020-odometer-correction-review/

چگونه Autel Honda Odyssey "سیستم Immo عادی نیست" را حل کنیم؟

سوال:

یک هوندا اودیسه 2012 داشتیم، ماشین روشن می شود اما خاموش می شود. و چراغ سبز چشمک می زند. سپس دیدم در بالای کلید لوازم جانبی یک کل مانند چیزی بیرون افتاده است. کلید قفل سازم را گرفت و او یک کلید بریده نشده جدید به من داد که یک ترانسپوندر دارد و گفت می توانم سعی کنم دو کلید را کنار هم نگه دارم و ترانسپوندر جدید را برنامه ریزی کنم تا بتوانم آن را به مغازه اش برانم و او فقط کلید جدید را برش دهد. کلید

وقتی Autel MS906BT خود را وصل کردم و به تابع برنامه‌نویسی کلید رفتم، این را می‌گوید. من مطمئن نیستم که اکنون چه کار کنم، و چگونه از پسرش بیرون بیاید و آن را برنامه ریزی کنم

how-to-solve-autel-honda-odyssey-immo-system-not-normal-1



در اینجا راه حل ممکن است:

سعی کنید به یاد داشته باشید که هوندا وجود دارد HO-01، 03، و 05 چیست

1) اولین چیز این است که مطمئن شوید که کلید دارای نوع صحیح ترانسپوندر است.

2) سپس می توانید کلید بریده نشده را بردارید و آن را برش دهید. مطمئن شوید که برای چرخاندن سیلندر کار می کند.

3) اکنون یک کلید فیزیکی و فرستنده صحیح دارید، بنابراین باید بتوانید "همه کلیدها از دست رفته" را انجام دهید و یک کلید جدید را برنامه ریزی کنید.

HO03 تراشه 46 مورد نیاز است.

مطمئن شوید که هیچ کدی برای ایموبلایزر ذخیره نشده است زیرا ممکن است تداخل ایجاد کند.

اگر XP400 Pro دارید، می توانید کلید را اسکن کنید تا مطمئن شوید تراشه 46 است زیرا IM508 من تأیید می کند که بعد از سال 2009 باید تراشه 46 باشد.

how-to-solve-autel-honda-odyssey-immo-system-not-normal-2



یک اسکن سیستم انجام دهید و ببینید آیا مشکلی در ایموبلایزر قرمز وجود دارد یا خیر.

اگر چیزی به رنگ قرمز مشاهده کردید، باید آن "کد رمز عبور سریع" را پیدا کنید و ابتدا آن را پاک کنید

how-to-solve-autel-honda-odyssey-immo-system-not-normal-3



با XP400 می توانید نوع تراشه را تأیید کنید. نمیدونم چی داری و متاسفم برای همه پیام های اجرا شده.

how-to-solve-autel-honda-odyssey-immo-system-not-normal-4



فقط به عنوان یک نکته جانبی، اگر احتراق را با کلیدی روشن کنید که تراشه ندارد، به همین دلیل است که برنامه نویس شما ممکن است بگوید "ایموبلایزر عادی نیست". ممکن است مجبور شوید سریعاً کدهایی مانند کلید بدون تراشه را پاک کنید. می توانید سعی کنید و از کلید فیزیکی برای روشن کردن احتراق استفاده کنید، در حالی که سعی می کنید کلید قطع نشده را با نگه داشتن سر ترانسپوندر کلید تا سیلندر احتراق برنامه ریزی کنید. اگر به شما اجازه می دهد که آن را به این صورت برنامه ریزی کنید، پس کلید بریده نشده را برنامه ریزی کرده اید، و هنگامی که ماشین روشن شد، می توانید آن را برانید و کلید ترانسپوندر برنامه ریزی شده برش نخورده را در جا لیوان بیندازید تا زمانی که به یک قفل ساز برسید تا آن را برای شما برش دهد. با این حال، هوندا کلید می تواند مشکل باشد، بنابراین من توصیه می کنم ابتدا سعی کنید کلید را برش دهید تا مطمئن شوید که در سیلندر کار می کند. فقط یادداشت جانبی من است، زیرا حتی زمانی که من سعی می کنم کلیدهای هوندا را انتخاب و رمزگشایی کنم، آنها به دلیل فرسودگی بدنام هستند.


بازخورد:

اگر قفل ساز من کلید را بریده بود و به محض اینکه کلید برنامه ریزی نشده را در احتراق قرار دادم و اسکنر را وصل کردم، پیام بررسی سیستم دیگر وجود نداشت. همه کلیدها را پاک کردم و توانستم کلید جدید را به راحتی برنامه ریزی کنم.


انجام شده!

با تشکر فراوان از هامبرتو، بیلی، دنی...

https://www.cardiagtool.co.uk/

راه حل دستی BOSCH M3.8.3 VAG ECU IMMO OFF

سوال:

بهترین ابزار و آداپتور برای خواندن این؟ قبل از لحیم کاری هرگز، m3.8.3 گلف ecu نیاز به immo خاموش است

bosch-m3.8.3-vag-ecu-immo-off-manual-solution-1


bosch-m3.8.3-vag-ecu-immo-off-manual-solution-2


bosch-m3.8.3-vag-ecu-immo-off-manual-solution-3



در اینجا راه حل دستی برای خاموش کردن immo آمده است:

1) Eeprom 24C02

bosch-m3.8.3-vag-ecu-immo-off-manual-solution-4


bosch-m3.8.3-vag-ecu-immo-off-manual-solution-5



2) با هر برنامه نویسی لحیم کاری کنید و بخوانید

(می توانید Tl866 epromer یا t56 را با آداپتور، VVDI PROG، Iprog یا دیگر برنامه نویس ECU انتخاب کنید)

3) داده ها را تغییر دهید و آنها را دوباره بنویسید

bosch-m3.8.3-vag-ecu-immo-off-manual-solution-6


bosch-m3.8.3-vag-ecu-immo-off-manual-solution-7



انجام شده! امیدوارم این کمک کند!

http://blog.cardiagtool.co.uk/bosch-m3-8-3-vag-ecu-immo-off-manual-solution/

چگونه باتری Xhorse VVDI2 را تعویض کنیم؟

اگر Xhorse VVDI2 شما اعلانی را نشان می دهد که از شما می خواهد باتری را در داخل تعویض کنید، می توانید آن را برای تعویض به فروشنده خود ارسال کنید یا خودتان باتری را تعویض کنید.

how-to-replace-xhorse-vvdi2-battery-1



ما به شما توصیه می کنیم که ابزار را پس بگیرید، اما به هر حال، در اینجا نحوه تعویض باتری را به شما نشان خواهیم داد.


چگونه باتری VVDI2 را تعویض کنیم؟

1. VVDI2 را باز کنید

how-to-replace-xhorse-vvdi2-battery-2



2. کابل خاکستری را مثبت، سفید منفی کنید، یک باتری دیگر را به VVDI2 لحیم کنید

how-to-replace-xhorse-vvdi2-battery-3



3. باتری قدیمی (CR2032) را بردارید و یک باتری جدید را لحیم کنید

4. باتری را که برق خارجی را تامین می کند، خارج کنید

5. دوباره VVDI2 را نصب کنید

6. به روز رسانی VVDI2

*به خاطر داشته باشید که قبل و در حین خارج کردن باتری از منبع خارجی استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است به داده های VVDI2 آسیب برساند


انجام شده! امیدوارم این کمک کند!

http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-replace-xhorse-vvdi2-battery/