تایید شد: در حال حاضر تنها راه برای انجام ریموت کار بر روی کرایسلر کراس فایر KR 55 است. Autel XP400 PRO می تواند ترانسپوندر را بنویسد بدون مشکل، کلیدی برای روشن کردن ماشین و متحرک بودن بهتر از راه رفتن است.
در اینجا به بررسی کرایسلر کراس فایر AKL 2005 با استفاده از Autel و KR55 می پردازیم.
MCU را جدا کرده و فایل bin را با apb128 بخوانید. قادر به برنامه ریزی یک کنترل از راه دور با KR55 با استفاده از سطل استخراج شده با Autel IM608 بود. سپس MCU را دوباره به SKREEM لحیم کرد.
استفاده از آداپتور نوع 1/2 آسان تر است و فقط ردیابی KR55 را برش دهید/تعمیر کنید.
http://blog.cardiagtool.co.uk/autel-im608-and-kr55-program-2005-chrysler-crossfire-akl-review/
در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا با استفاده از HON66 و 2M2 Tank 2 Pro، قفل U-Padlock هوندا را برش دهید.
قسمت 1. تغییر عرض و ضخامت
عرض و ضخامت کلید اصلی را اندازه گیری کنید.
در اپلیکیشن گوشی،
انتخاب کنید
ایجاد نوع کلید>>تغییر کلید
"تغییر عرض" را انتخاب کنید.
"680" را وارد کنید.
کلید خالی را روی گیره قرار دهید و عرض را تغییر دهید.
"Modify thickness" را انتخاب کرده و "180" را وارد کنید.
ضخامت کلید را تغییر دهید
قسمت 2. Modify Groove
شیار را اندازه گیری کنید.
"Modify groove" را انتخاب کنید.
تمام داده ها را وارد کنید
کلید را برش می زنیم و یک جای خالی مناسب می گیریم.
قسمت 3. تکرار کلید
انتخاب کنید
تکرار کلید جهانی>> کلید شیار داخلی 4 آهنگ
رمزگشایی کلید اصلی
کلید تکراری
انجام شده! به این صورت است که با استفاده از 2M2 TANK 2 Pro CNC کلید قفل U هوندا را کپی کنید.
http://blog.cardiagtool.co.uk/how-2m2-tank-2-pro-cut-honda-u-padlock-key-using-hon66/
یکی از مشتریان تعجب کرد که آیا OBDSTAR X300 Classic G3 به فعال سازی اضافی برای تمدید کلید نیاز دارد، زیرا در هر کلید BMW شکست خورده است. کرایسلر، آئودی و غیره
OBDSTAR G3 به عنوان یک ابزار ایموبلایزر ارائه می شود، بنابراین هزینه اضافی برای عملکرد immo وجود ندارد.
در اینجا تمام فعال سازی های اضافی G3 آمده است:
برای حل این مشکل نرم افزار immo را به روز کنید و دوباره امتحان کنید.
بازخورد:
مشکل با به روز رسانی جدید حل شد.
بررسی شده در پروکسی BMW F Audi 315 و جیپ M3M،
تا جایی که کلونر AS UNLOCK را می خواند، همه به خوبی کار می کنند.
وقتی فرصت داشته باشم، کلیدهای تجدید شده روی ماشین را بررسی خواهم کرد
انجام شده!
http://blog.cardiagtool.co.uk/solved-obdstar-x300-classic-g3-fail-to-key-renewal/
سوال:
ما این گزینه را داریم که CAS3++ ISTAP را کاهش دهیم تا بتوانیم دادههای کلیدی را برای تولید فروشنده و اضافه کردن آن به CAS بخوانیم.
آیا کسی به فکر بازیابی رمزگذاری ISTAP پس از ساخت کلیدهای جدید افتاده است؟ Xhorse/ Autel/ OBDSTAR چنین گزینه ای را ارائه نمی دهد. آیا حتی از طریق OBD امکان پذیر است؟ احتمالاً روی نیمکت قابل انجام است، اما زمانی که روی نیمکت هستید - اصلاً نیازی به کاهش رتبه نیست.
در اینجا پاسخ است:
بله، ما می توانیم رمزگذاری ISTAP را بازیابی کنیم، اما لازم نیست.
نکات بیشتر:
1. اگر ولتاژ باتری کمتر از 12.8 باشد، CAS را کاهش دهید
13 ولت و بالاتر بهترین است، یا اگر با ولتاژ پایین کار کنیم CAS را آجر می کنیم.
2. برای ابزارهایی برای بازیابی رمزگذاری،
Autohex فلاش اصلی را بازیابی می کند یا می توانیم آن را به صورت دستی با برنامه نویس BDM انجام دهیم
CGDI BMW می تواند به حالت رمزگذاری شده بازیابی شود
Autel می تواند بازیابی کند. به Diagnost BMW بروید برنامه نویسی را انتخاب کنید و CAS را برنامه ریزی کنید
در ktp به سادگی immo programming-BMW-Select from system را انتخاب کنید.
انجام شده! امیدوارم این کمک کند!
http://blog.cardiagtool.co.uk/is-restoring-bmw-istap-encryption-necessary-after-downgrading/
سوال:
Xhorse VVDI2،
آیا قطعات تعویضی وجود دارد؟ تراشه را می توان به طور معمول برنامه ریزی کرد. ولی نمیشه به obd وصل شد.
این قسمت هم معیوب است.
در اینجا نحوه تعمیر VVDI2 آورده شده است:
به خازن XL و یک دیود با شماره smaj15CA نیاز دارید.
این 2 جزء جایگزین شد - OBD2 به ماشین متصل است
بازخورد:
من توانستم آن را با موفقیت تعمیر کنم و VVDI2 من به حالت عادی برگشت.
انجام شده! امیدوارم این کمک کند!
http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-repair-xhorse-vvdi2-without-obd-connection/