با مجوز کلونینگ ECU/TCU، OBDSTAR X300 Classic G3 عملکرد ECU مشابه OBDSTAR DC706 را دارد.
در اینجا به شما نشان خواهیم داد که چگونه OBDSTAR G3 هیوندای CPEGD2.20.3 را شبیه سازی می کند.
روند:
OBDSTAR G3 را روشن کنید،
انتخاب کنید
فلاشر ECU>>ECM>>ECM V30.80
جستجو برای "Hyundai KEFICO CPEGD2.20.3 TC1782".
قبل از عملیات "راهنما" را بررسی کنید.
"Pinout" را بررسی کنید.
G3 را با پین اوت به ماژول وصل کنید.
ECU را وصل کنید
فلش و EEPROM را بخوانید.
فلش و EEPROM را بنویسید.
انجام شده! به این ترتیب می توان هیوندای CPEGD2.20.3 را با استفاده از OBDSTAR G3 کلون کرد.
http://blog.cardiagtool.co.uk/godiag-ecu-gpt-boot-adapter-unlock-pcr2-1-review/
Launch X431 EV Diagnostic Kit به کاربران این امکان را می دهد که خودروهای برقی، از جمله Tesla، Audi_EV، BME_EV... را تشخیص دهند.
در اینجا یک آزمایش با تسلا مدل 3 2024 است:
در اینجا ما از X431 PAD IX9 استفاده می کنیم (البته می توانید از ابزارهای X431 خود استفاده کنید: X431 PAD VII، X431 PAD V...).
ارتباط.
به مدل 3 وصل شوید.
حالت سرویس.
همه سیستم های قابل دسترسی
انجام شده! ساده و زیبا!
http://blog.cardiagtool.co.uk/launch-x431-ev-diagnostic-kit-work-with-tesla-model-3-2024-ok/
ارتقا Alitentech KESS3 V2.04 اکنون در دسترس است!
بوش ZF AL551/ 8HP55/ ES10-1002 اضافه شده است.
یک قدم جلوتر از رقابت بمانید و اشتراک KESS3 خود را فعال نگه دارید تا هیچ به روز رسانی را از دست ندهید.
ECU های جدید:
OBD
Magneti Marelli 11GF
بوش MED17.8.10.1
نیمکت
بوش ME2.7.2
بوش ME2.7.1
بوش MED7.1.1
بوش ME7.6.3
بوش MED17.8.10.1
دلفی DDCR C167/29F200
بوت
بوش ZF AL551/8HP55
بوش ZF ES10-1002
Magneti Marelli 11GF
فیات
- RD، WR در OBD
500 1.0 6v Hybrid 6MT بنزینی 51 کیلو وات
500C 1.0 6v Hybrid 6MT بنزینی 51 کیلووات
پاندا 1.0 6 ولت هیبریدی 6MT بنزینی 51 کیلووات
لانسیا
- RD، WR در OBD
ایپسیلون 1.0 6 ولت هیبریدی 6 MT بنزینی 51 کیلووات جدید
بوش MED17.8.10.1
موتور DSFK
- RD، WR در OBD
Fengon 7 2.0 GDI 6AT Benzin 162 kW
Fengon ix7 2.0 GDI 6AT بنزینی 170 کیلو وات
Glory ix7 2.0 GDI 6AT بنزینی 170 کیلو وات
بوش ME2.7.2
MERCEDES-BENZ
- RD، WR در حالت بوت
بنزین 40th Anniversary CL63 AMG 6.0 V12 5AT 450 kW
CL65 AMG 6.0 V12 5AT بنزینی 450 کیلو وات
CL65 AMG 6.0 V12 5AT بنزینی 463 کیلو وات
S65 AMG 6.0 V12 5AT بنزینی 450 کیلووات
بوش ME2.7.1
MERCEDES-BENZ
- RD، WR و Clone در حالت بوت
CL 600 5AT بنزینی 368 کیلو وات
CL65 AMG 6.0 V12 5AT بنزینی 450 کیلو وات
S65 AMG 6.0 V12 5AT بنزینی 450 کیلووات
S کلاس 600 7AT بنزینی 368 کیلووات
SL 600 5AT بنزینی 368 کیلو وات
SL65 AMG 6.0 V12 5AT بنزینی 450 کیلو وات
بوش MED7.1.1
آئودی
- RD، WR و Clone در حالت بوت
A4 2.0 FSI Multitronic بنزینی 110 کیلووات
A4 2.0 FSI 5MT بنزینی 110 کیلووات
بوش ME7.6.3
فیات
- RD، WR و Clone در حالت Bench
پاندا 1.4 16 ولت 100 اسب بخار بنزین 74 کیلو وات
بوش MED17.8.10.1
موتور DSFK
- RD، WR در حالت نیمکت
Fengon 7 2.0 GDI 6AT Benzin 162 kW
Fengon ix7 2.0 GDI 6AT بنزینی 170 کیلو وات
Glory ix7 2.0 GDI 6AT بنزینی 170 کیلو وات
دلفی DDCR C167/29F200
آئودی
- RD، WR و Clone در حالت بوت
فوکوس 1.8 TDdi 5MT دیزل 66 کیلووات
بوش ZF AL551/8HP55
آئودی
- RD، WR و Clone در حالت Bench
بوش ZF AL551/8HP55 آئودی بله نیمکت
فولکس واگن
- RD، WR و Clone در حالت Bench
بوش ZF AL551/8HP55 فولکس واگن بله نیمکت
بوش ZF ES10-1002
داچیا
- RD، WR و Clone در حالت بوت
Bosch ZF ES10-1002 Dacia Yes Boot
رنو
- RD، WR و Clone در حالت بوت
بوش ZF ES10-1002 رنو بله بوت
*پروتکل CAR OBD و پروتکل CAR Bench/BOOT را فعال کنید تا در هر حالت اتصال روی پیشرفت های جدید Alientech کار کنید.
گوش به زنگ باشید!
http://blog.cardiagtool.co.uk/alientech-kess3-v2-04-add-bosch-zf-al551-8hp55-es10-1002/
سوال:
تفاوت بین COMET JLR و JLR PLUTO چیست؟
COMET JLR در مقابل JLR PLUTO:
COMET JLR | JLR Pluto | |
Image | ![]() | ![]() |
Price | 3333Euros | 4245Euros |
Year | 2010-2018 | 2017-2024 |
Protocol | Replace Replaces SDD and Pathfinder | Doip & EVA2 |
Function | Coding and programming and key learn | Coding all modules Online flashing Vehicles services Read and erase DTC Read vehicle info (topology) Key learn in 1 minute immobilization & ECU reset Replace KVM & BCM CCF change and write Vin reprogram USED BCM 2019-2020, no need to renew |
Menu | ![]() | ![]() |
در مجموع،
COMET: برای مدل های 2010-2018
پلوتو: برای مدل های DoIP 2017-2024
خوب است بدانید:
SDD، pathfinder و Topix چیست: هر سه اینها نرم افزارهای سطح نمایندگی JLR برای تشخیص و برنامه نویسی هستند.
SDD - برای تشخیص و برنامهنویسی خودروهای JLR قبل از سال 2016
Pathfinder – برای تشخیص و برنامهنویسی خودروهای JLR بین سالهای 2017 تا 2021 (بازنشسته)
Topix cloud – برای تشخیص و برنامه نویسی خودروهای JLR بین سال های 2017 تا 2023+
*اگر قبلا JLR Pluto دارید، می توانید تخفیف بزرگی برای COMET JLR داشته باشید: https://www.cardiagtool.co.uk/comet-jlr-for-jaguar-land-rover-2010-2018.html
گوش به زنگ باشید!
http://blog.cardiagtool.co.uk/comet-jlr-vs-jlr-pluto/
کلید 9 برش VW HU162T از نوع تیغه کلید ویژه است.
در اینجا به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کلید را با استفاده از دو ابزار مختلف برش کلید برش دهید.
تفاوت آنها در روند را ببینید.
ابزار:
Xhorse Dolphin XP005
2M2 Tank 2 PRO
1. منو
کاربران Dolphin XP005 را با برنامه تلفن، Key Tool Plus یا Key Tool Max Pro کنترل می کنند.
XP005 از برش HU162T 8/9/10 پشتیبانی می کند.
2M2 Tank 2 Pro با برنامه تلفن کار می کند و کاربران می توانند نوع کلید مورد نظر خود را جستجو کنند.
همچنین از سه تیغه HU162T پشتیبانی می کند.
2. رمزگشایی
هر دو از کاربران می خواهند که قفل درب را با استفاده از رسیور LISHI HU162T 9-Cut رمزگشایی کنند.
XP005 باید ابتدا بیتهای جانبی را رمزگشایی کند.
سپس بیت های از دست رفته را محاسبه کنید.
کاربران 2M2 Tank ابتدا همه بیت ها را وارد می کنند و برنامه تلفن آنها را به بیت های کلید تبدیل می کند.
3. برش کلید
هر دو A/B/C را با گازهایی که به تازگی دریافت کردهاند، قطع میکنند.
برای XP005، یک کلید خالی اضافی برای کمک به تعمیر تیغه مورد نیاز است.
و کاربران باید گیره را با اعلان ها به طرف های مختلف بچرخانند.
در حالی که مخزن 2M2 نیازی به فضای خالی اضافی ندارد و کاربران آن نیازی به تنظیم گیره ندارند.
انجام شده! هر دو کلید جدید بدون نقص کار می کنند.
http://blog.cardiagtool.co.uk/vw-hu162t-9-cut-key-cutting-dolphin-xp005-vs-2m2-tank2-pro/