carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store
carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store

آموزش برنامه نویس CGDI FC200 ECU: خواندن ISN روی Bench و از طریق OBD

این مقاله برای به اشتراک گذاشتن همه مشتریان با برنامه نویس CGDI FC200 ECU Programmerآموزش خواندن ISN در بنچ و از طریق OBD است.

قسمت 1. ISN را روی نیمکت بخوانید

نوع ECU را با توجه به مدل مشخص کنید و مدل صحیح را انتخاب کنید در غیر این صورت عادی عمل نمی کند. انتخاب اشتباه دو نوع چیپ تاثیری نخواهد داشت.

cgdi-fc200-read-isn-1

پس از انتخاب مدل ECU صحیح، دکمه "Platform" در سمت راست ظاهر می شود. همانطور که در شکل بالا نشان داده شده است، روی دکمه "پلتفرم" کلیک کنید تا وارد رابط عملیات ECU شوید.

مشاهده نمودار سیم کشی

cgdi-fc200-read-isn-2

برای مشاهده نمودار سیم کشی ECU روی دکمه "Wiring Diagram" کلیک کنید، دسته سیم ها را طبق نمودار سیم کشی به درستی وصل کنید و به دستگاه متصل شوید، رابط DC12V دستگاه را با منبع تغذیه 12 ولت وصل کنید.

شناسایی ECU

cgdi-fc200-read-isn-3

خواندن ISN

cgdi-fc200-read-isn-4

خواندن EEPROM/Flash

در اینجا، خواندن EEPROM را به عنوان مثال در نظر بگیرید

cgdi-fc200-read-isn-5

نوشتن EEPROM/Flash

خواندن EEPROM را به عنوان مثال در نظر بگیرید. قبل از نوشتن داده، مطمئن شوید که یک کپی از داده های اصلی را ذخیره کرده اید

cgdi-fc200-read-isn-6

توجه: در طول فرآیند بازیابی اطلاعات، قطع منبع تغذیه یا قطع دستگاه اکیدا ممنوع است، در غیر این صورت ممکن است باعث آسیب ECU شود. اگر نرم‌افزار به‌طور غیرمنتظره خاموش شد یا رایانه در طول فرآیند بازیابی اطلاعات به‌طور غیرمنتظره خاموش شد یا از کار افتاد، لطفاً منبع تغذیه یا اتصال دستگاه را به مدت 15 دقیقه قطع نکنید، و دستگاه می‌تواند به طور مستقل بازیابی اطلاعات را کامل کند.

قسمت 2. ISN را از طریق OBD بخوانید

نوع ECU را با توجه به مدل تعیین کنید و مدل صحیح را انتخاب کنید، در غیر این صورت به طور معمول کار نمی کند. در زیر با B48 توضیح داده شده است.

cgdi-fc200-read-isn-8

شناسایی ECU

cgdi-fc200-read-isn-9

خواندن ISN

cgdi-fc200-read-isn-10

برای شروع خواندن ISN روی دکمه "خواندن ISN" کلیک کنید. اگر اولین خواندن است، باید ECU را قبل از خواندن برنامه ریزی کنید. زمان برنامه نویسی حدود 25 دقیقه طول می کشد، لطفا صبور باشید.

 

توجه داشته باشید: در طول فرآیند برنامه ریزی، قطع برق دستگاه یا قطع سیم کشی دستگاه اکیداً ممنوع است، در غیر این صورت ممکن است باعث آسیب به ECU شود. اگر نرم‌افزار به‌طور غیرمنتظره‌ای بسته شد یا رایانه در حین بازیابی داده‌ها خاموش شد یا به طور غیرمنتظره‌ای از کار افتاد، لطفاً برق دستگاه یا اتصال دستگاه را به صورت آنلاین قطع نکنید، بیش از 25 دقیقه نگه دارید، دستگاه می‌تواند به طور مستقل برنامه‌نویسی را کامل کند.

cgdi-fc200-read-isn-11

پس از اتمام برنامه نویسی، در صورتی که قبل از برنامه نویسی ECU فایل کدنویسی وجود داشته باشد، بازیابی کدینگ به صورت خودکار انجام می شود. پس از برنامه نویسی، نرم افزار مانند شکل بالا شروع به خواندن داده ها می کند.

cgdi-fc200-read-isn-12

در نهایت، خواندن ISN را تمام کنید.


برنامه نویس ECU خودکار: https://www.cardiagtool.co.uk/wholesale/auto-ecu-programmer/

با موفقیت حل شد! خطای Foxwell NT650 Elite "NO System Diagnosis".

مشتریان کشورهای اروپایی Foxwell NT650 Elite را خریداری کردند و اخیراً خطایی را به مرکز خدمات مشتریان ما گزارش کردند. آنها توضیح دادند که هنگام استفاده از واحد نخبگان NT650 برای انجام اسکن سریع سیستم SRS خودروهای خود (به عنوان مثال، Maserati Quattropretee SQ4 2015)، یک خطای "NO System Diagnosis" رخ داد.




ما می توانیم تصاویر مربوطه را به صورت زیر مشاهده کنیم.


foxwell-nt650-elite-srs-no-system-diagnosis-error-1foxwell-nt650-elite-srs-no-system-diagnosis-error-2




آن‌ها خیلی احساس درماندگی می‌کردند و خیلی نگران بودند که در مورد NT650 Elite و ماشین‌هایشان چه می‌گذرد. چندین بار به ما ایمیل زدند، مشکل استفاده از این دستگاه را برای عیب یابی سریع خودروهایشان گفتند. با توجه به پاسخ سریع کارکنان خدمات مشتری و کمک مهربانانه. یک راه حل رضایت بخش از مهندس فناوری به او می رسد.


 


راه حل های پشتیبانی فنی Cardiagtool:


مرحله 1. ابتدا دستورالعمل های روی صفحه را برای تأیید دنبال کنید:


1) ابزار اسکن به درستی به DLC خودرو متصل شده است


2) احتراق روشن است


3) باتری شارژ شده است


4) وسیله نقلیه مجهز به سیستم SRS است


اگر تمام چهار گزینه بالا تأیید شد هنوز هم نمی تواند مشکل را حل کند، لطفاً طبق مرحله زیر امتحان کنید.




مرحله 2. از کابل برای اتصال دستگاه به درگاه عیب یاب ماشین استفاده کنید، سپس سعی کنید ببینید آیا OBDII می تواند ارتباط برقرار کند یا خیر.


اگر همان خطا همچنان گزارش شد، دوباره امتحان کنید تا ببینید آیا ارتباط عملکرد تنظیم مجدد روغن به طور عادی کار می کند یا خیر.


اگر باز هم نشد، سعی کنید تست های بالا را روی ماشین دیگری انجام دهید.


اگر مشکل همچنان وجود دارد، می‌توانیم در مورد خرابی دستگاه ناشی از به‌روزرسانی نشدن نرم‌افزار قضاوت کنیم.


پس لطفا مرحله 3 را دنبال کنید.




مرحله 3. تأیید کنید که آیا OBDII دستگاه قبلاً به جدیدترین نسخه V1.20.011 به روز شده است.


اگر نمی دانید چگونه دستگاه خود را به روز کنید، لطفاً به فیلم آموزشی زیر مراجعه کنید.


لینک URL: https://youtu.be/goBBoFNFjiI


پس از به روز رسانی نرم افزار به آخرین نسخه، این مشکل حل خواهد شد.


ابزارهای بیشتر برند فاکسول: https://www.cardiagtool.co.uk/wholesale/brand-foxwell/

Source: http://blog.cardiagtool.co.uk/successfully-solved-foxwell-nt650-elite-no-system-diagnosis-error/

آخرین سوالات متداول برای تبلت Autel Maxisys Ultra Diagnostic

این مقاله به طور خاص در مورد سؤالات متداول اسکنر تشخیصی فوق العاده Autel Maxisys Ultra که اخیراً از همه مشتریان جمع آوری شده است توضیح می دهد.



Q1: لطفا به من بگویید تفاوت vcmi و j2534 چیست؟

A1: به جز برای کار به عنوان یک ابزار تشخیصی، Autel MaxiFlash VCMI پیشرفته 5 در 1 همچنین به عنوان یک اسیلوسکوپ 4 کانالی، مولد شکل موج، مولتی متر و تستر CAN BUS عمل می کند.



پیشرفته تر از J2534 است که با 3 پروتکل تشخیصی (D-PDU/SAE J2534/RP1210)، Ultra می تواند با ابزارهای تشخیصی OEM بیشتری کار کند و وسایل نقلیه بیشتری را نسبت به ابزارهای برنامه نویسی J2534 عیب یابی و برنامه ریزی کند.



Q2: آیا autel ultra دارای ویژگی های کنترل دو جهته است؟

A2: Autel MaxiSys Ultra با عملکرد کنترل دو جهته (تست فعال) ارائه می شود که می تواند با دقت تشخیص دهد که آیا یک سیستم، جزء یا زیرسیستم خاص در خودروها به خوبی پیش می رود و مشکل را با عملکرد تعاملی و آزمایش محرک های مرتبط خودرو و سازگار با آن مشخص کند. با اکثر مدل های خودرو در بازار.

برای پوشش دقیق خودرو و عملکردها، لطفاً لینک زیر را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
https://autel.com/vehicle-coverage/coverage2
مدل محصول و اطلاعات دقیق مدل خودروی خود را انتخاب کنید و برای مشاهده عملکردهای پشتیبانی شده به جستجو بروید.



Q3: به روز رسانی ها در سال بعد از 2 سال چقدر است؟

A3: لطفاً توجه داشته باشید که از تاریخ ثبت نام یک به روز رسانی رایگان یک ساله برای ابزار وجود دارد. پس از انقضای یک سال به روز رسانی، نرم افزار موجود در ابزار همچنان می تواند استفاده شود تا زمانی که خراب نباشد.



اما اگر می‌خواهید اشکالات نرم‌افزار فعلی را برطرف کنید یا ابزار را در پوشش عملکردهای جدیدتر یا مدل‌های خودرو نگه دارید، یا عملکردهای آنلاین مانند برنامه‌نویسی و برنامه‌نویسی آنلاین را انجام دهید، باید برای آن اشتراک بخرید.



قیمت رسمی آپدیت یک ساله Autel برای Autel MaxiSys Ultra 1500 USD است.



Q4: آیا در صورت خرید از اینجا می توانم به من پشتیبانی فنی حرفه ای ارائه شود؟

A4: بله، اگر از اینجا خرید کنید، می توانید از پشتیبانی فنی حرفه ای لذت ببرید. ما بزرگترین فروشگاه اینترنتی معتبر و مجاز Autel هستیم تا از محصولات اصلی شما با خدمات قابل اعتماد اطمینان حاصل کنیم.



لطفاً توجه داشته باشید که اسکنر Autel MaxiSys Ultra ما با گارانتی 12 ماهه، به‌روزرسانی رایگان 1 ساله، پشتیبانی فنی حرفه‌ای 24/7 ارائه می‌شود.

autel-ultra-faqs-1

Q5: آیا این اسکنر اولترا یک جگوار xf ecm/pcm را نیز برنامه‌ریزی می‌کند که ماشین نیز باید حضور داشته باشد یا می‌توانم آن را با هر دو PCM موجود انجام دهم؟

A5: Autel MaxiSys Ultra از برنامه نویسی ECU در جگوار XF پشتیبانی می کند، فقط باید ماژول جدید ECU را برای برنامه نویسی ECU روی خودرو نصب کنید و انجام برنامه نویسی آنلاین نیازی به ماژول ECU قدیمی اصلی ندارد.



برای پوشش دقیق خودرو و عملکردها، لطفاً لینک زیر را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.

https://autel.com/vehicle-coverage/coverage2

مدل محصول و اطلاعات دقیق مدل خودروی خود را انتخاب کنید و برای مشاهده عملکردهای پشتیبانی شده به جستجو بروید.



Q6: لطفاً تفاوت های بین ultra، 919 و 909 را به من بگویید، کدام یک برای سرمایه گذاری بهتر است؟

A6: به عنوان محبوب ترین ابزار اسکن تشخیصی در سال 2021، MaxiSys Ultra از Autel MK908P/MS908P/Elite/MS909/MS919 به روز شده است. این اسکنر Ultra MaxiSys همراه با VCMI جدید 5 در 1، 3 پروتکل تشخیصی جدید، 36+ خدمات خدمات، 10+ عملکرد پیشرفته، و پیکربندی سخت افزاری سطح بالا، پوشش 99.99 درصدی خودرو، بهترین سرمایه گذاری برای خودروهای بزرگ است. کارگاه ها



Q7: آیا ابزار ultra scan autel تابع ecm استفاده شده خواندن و نوشتن مجدد دارد؟

A7: Autel MaxiSys Ultra می تواند ECM استفاده شده را بخواند و دوباره بنویسد و دارای عملکرد کدگذاری و برنامه نویسی ECU است.



Q8: آیا می توانم از برنامه ریزی مجدد ماژول maxisys ultra do و برنامه فلش برای gm، ford و غیره استفاده کنم؟

A8: Autel MaxiSys Ultra می تواند برنامه نویسی و کدگذاری ECU را برای GM، Ford، Chrysler، Volvo، Land Rover، Jaguar و غیره انجام دهد.

autel-ultra-faqs-2

Q9: حافظه برای ذخیره همه کدهای خطای قبلی چقدر است؟ آیا بازنویسی خودکار است؟

A9: Autel Maxisys Ultra با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.



اگر بتوانید توضیحات مفصلی را درباره بازنویسی خودکار که می‌خواهید بیشتر تأیید کنیم، به ما اطلاع دهید، خوشحال می‌شویم.

اسکنرهای قدرتمند Autel، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید:

بررسی مقایسه ای عمیق در Autel MS906 و Autel MS908

CarDiagTool UK Shop برخی از اسکنرهای تشخیصی فوق‌العاده پیشرفته را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود مشتریان محصولاتی را که کاملاً مشکل هستند انتخاب کنند.

اگر بین اسکنر تشخیصی Autel MS906 و ابزار اسکن Autel MS908 اشتباه گرفته اید، این بررسی را بخوانید و اسکنر را انتخاب کنید که به خوبی با نیاز و بودجه شما مطابقت دارد.



نمودار مقایسه: Autel MS906 VS MS908

همه ویژگی ها Autel MS906 Autel MS908
کارها: بیش از 80 وسیله نقلیه آمریکایی، آسیایی و اروپایی بیش از 80 مدل و مدل داخلی، آسیایی و اروپایی آمریکایی تولید می کند.
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی 1024×768 LED با نور پس زمینه 9.7 اینچی 1024×768 LED با نور پس زمینه صفحه نمایش خازنی چند لمسی براق
پردازنده: Cortex-A7 چهار هسته ای (1.3 گیگاهرتز + 1.7 گیگاهرتز) Cortex-A9 چهار هسته ای (1.3 گیگاهرتز + 1.7 گیگاهرتز)
عمر باتری تست شده:: تا 6 ساعت کار مداوم تا 8 ساعت کار مداوم
مصرف برق: 5W 6.5W
ولتاژ ورودی: DC/12 V (9-35 V) DC/12 V (9-24 V)
Wi-Fi: تک باند (2.4 گیگاهرتز) دو بانده (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)
برنامه نویسی ECU: خیر بله
باتری: 5000 میلی آمپر ساعت 11000 میلی آمپر ساعت
دوربین: 8 مگاپیکسل 5 مگاپیکسل
ورودی/خروجی صدا: میکروفون، میکروفون تک بلندگو، بلندگوی دوگانه
حافظه: 32 گیگابایت هارد SSD 32 گیگابایت هارد SSD
حسگرها: شتاب سنج گرانشی، سنسور نور محیط برای تغییر خودکار روشنایی، شتاب سنج گرانشی، سنسور نور محیطی (ALS) برای تغییر خودکار روشنایی
رم: 2 گیگابایت 2 گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید اندروید
گزینه به روز رسانی: به روز رسانی نرم افزار رایگان از طریق Wi-Fi به روز رسانی خودکار Wi-Fi در نسخه های نرم افزار جدید موجود است
پوشش خودرو: آکورا، آئودی، بنتلی، بنز، ب ام و، بوگاتی، کرایسلر، سیتروئن، دوج، دوو، فورد، فیات، جی ام سی، هولدن، هوندا، هیوندای، اینفینیتی، ایسوزو، جگوار، جیپ، کیا، لندرور، لکسوس، می باخ، مزدا، مینی، میتسوبیشی، نیسان، اوپل، پورشه، پژو، رنو، ساب، سایون، صندلی، اشکودا، اسمارت، اسپرینتر، سوبارو، سوزوکی، تویوتا، واکسهال، ولوو، فولکس واگن، فولکس‌واگن آئودی، بنز، بی‌ام‌و ، داچیا، یو فورد، لندرور، مینی، اوپل، پژو، رنو، صندلی، اشکودا، فولکس‌واگن، ولوو، اسمارت، جگوار، بنز اسپرینتر، ساب، فیات، آبارث، لاسیا، آلفارومئو، واکسهال، می‌باخ، بنتلی، بوگاتی، پورشه، جی ام، کرایسلر، فورد، سوزوکی، کیا، داوئو، ایسوزو، تویوتا، سوبارو، سایون، نیسان، میتسوبیشی، لکسوس، اینفینیتی، هیوندای، هوندا، آکورا، مزدا
وزن: 2.05 پوند 3.13 پوند
ابعاد (W x H x D): 10 x 6.9 x 1.4 اینچ 11.81 x 8.66 x 1.97 اینچ
گارانتی: 12 ماه گارانتی یک سال گارانتی




Autel MaxiSys MS906 Automotive Diagnostic Scanning Tool

کد خوان Autel Maxisys MS906 نسخه پیشرفته ابزار اسکن OBD2 ماشین Autel Maxidas DS708 و DS808 است. اما بر خلاف این دو اسکنر، دارای کنترل دو جهته، ترمز خونگیری ABS، برنامه نویسی جا کلیدی و کدگذاری ECU است. علاوه بر این، این گجت دارای طراحی ارگونومیک برای جابجایی و استفاده آسان است. صفحه نمایش 8 اینچی چند وظیفه ای استفاده از این دستگاه را آسان و سریع می کند.

autel-maxisys-ms906-a21



با دوربین عقب 8 مگاپیکسلی داخلی، می توانید عکس بگیرید و آنها را با جامعه یا سایر تکنسین ها برای دریافت راهنمایی و راهنمایی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، این گجت طیف وسیعی از وسایل نقلیه ساخته شده در ایالات متحده، اروپا و آسیا را از سال 1996 و جدیدتر پوشش می دهد. می توانید آن را با Wi-Fi متصل کنید تا نرم افزار را به مدت یک سال به صورت رایگان به روز کنید.

 

اسکنر تشخیصی خودرو Autel MaxiSys MS908

اگر به دنبال ابزار اسکن با کدنویسی پیشرفته و سرعت فوق العاده سریع هستید، کدخوان Autel MS908 برای شما مناسب است. ابزار اسکن MS908 که اکثر عملکردهای MS906 و بسیاری دیگر را انجام می دهد، بهترین ابزار برای تکنسین های شلوغ و تعمیرگاه های خودرو است. دارای سیستم عامل اندروید منبع باز برای چندوظیفگی و زمان راه اندازی سریع است. می توانید دستگاه را از طریق بلوتوث یا VCI وصل کنید. این صفحه نمایش 9.7 اینچی بسیار بزرگ برای خواندن آسان نتایج دارد.

autel-maxisys-ms908-maxisys-diagnostic-system-update-online-new-011



چه بخواهید عملکردهای اساسی، عملکردهای ویژه یا عملکردهای پیشرفته را انجام دهید، این اسکنر تشخیصی تضمین می کند که این کار را بسیار سریع انجام دهید. با باتری لیتیوم یون قابل شارژ داخلی آن، قبل از شارژ مجدد کدخوان، تا 8 ساعت استفاده مداوم خواهید داشت. علاوه بر این، به روز رسانی فوری نیز دارد و با 12 ماه گارانتی ارائه می شود.



تفاوت بین Autel MS908 و MS906 چیست:

همانطور که در بالا مشاهده کردید، اسکنرهای تشخیصی Autel MS906 و MS908 شباهت های زیادی دارند. در واقع، MS908 یک نسخه بهبود یافته از MS906 است. در نتیجه، ویژگی‌های پیشرفته‌تری نسبت به MS906 دارد و به همین دلیل گران‌تر است. علاوه بر این، ابزار اسکن MS908 دارای صفحه نمایش بزرگ تری است که 9.7 اینچ در مقایسه با 8 اینچی که MS906 با آن عرضه می شود، دارد. همچنین، اسکنر MS908 دارای باتری است که ساعت های طولانی تری (8 ساعت) نسبت به باتری MS906 با 6 ساعت کار مداوم کار می کند.



علاوه بر این، Autel MS908 سریعتر و قدرتمندتر از MS906 است زیرا از پردازنده فوق العاده قدرتمند چهار هسته ای Cortex-A9 استفاده می کند، در حالی که دومی از پردازنده فوق العاده قدرتمند Samsung Exynos Hexa-core cortex-A7 استفاده می کند. یکی از ویژگی های برجسته MS906 این است که دارای دوربین عقب قدرتمند با 8 مگاپیکسل، comبا دوربین پشتی MS908 با 5 مگاپیکسل مقایسه شده است.



چگونه برای مشتریان تصمیم گیری کنیم؟

برای اینکه تصمیم بگیرید کدام ابزار اسکن عالی است، باید تصمیم خود را در مورد آنچه که قصد استفاده از اسکنر را دارید، بگیرید. این دو اسکنر عملکرد استثنایی دارند و از اندروید به عنوان سیستم عامل خود استفاده می کنند. اما یکی از اسکنرها به دلیل سرعت فوق العاده سریع و برخی ویژگی ها و عملکردهای اضافی، نسبت به دیگری بسیار پرهزینه است.



اگر یک تکنسین بسیار شلوغ هستید یا یک تعمیرگاه ماشین شلوغ دارید، ابزار اسکن Autel MS908 برای شما مناسب است. اما اگر یک مکانیک حرفه ای هستید یا یک گاراژ شلوغ دارید، ابزار اسکن Autel MS906 برای شما ایده آل است. در حالی که برای مبتدیان و علاقه مندان به DIY، به نظر می رسد این اسکنرها صرفاً در اطراف خانه یا در ماشین خود بنشینند، گران هستند. بنابراین، به جای دیگری نگاه کنید.



همچنین بخوانید: بررسی مقایسه ای اسکنرهای حرفه ای Autel MS906TS و MS908 OBD2

مقایسه عملکرد و پارامترها: Autel MaxiSys Elite، MS908S Pro، MS906BT، MS906TS

XTOOL OBD2 제품 소프트웨어 업그레이드 공지 - 2021년 11월

Xtool은 Autel, Xhorse와 비교할 때 젊은 자동차 도구 브랜드이지만 점점 OBD2 도구 시장에서 유능한 브랜드가되고 있습니다. 모든 종류의 사용하기 쉽고 전문적이며 비용 효율적인 자동차 진단 스캐너가 있습니다.

현재 OBD2 시장의 핵심 프로그래머 태블릿에는 Xtool X100 PAD3, Xtool A80 Pro, XTool PS90 진단 도구와 같은 도구가 있습니다. 이들은 훌륭한 도구이며 전 세계 고객, 특히 유럽 지역에서 높은 평가를 받았습니다.

아래는 cardiagtool.co.uk UK 스토어의 XTOOL 자동차 전문가용 제품 페이지 링크입니다.

https://www.cardiagtool.co.uk/wholesale/brand-xtool/

Xtool X100 PAD3 이미지:

1

Xtool A80 Pro 이미지:

2

XTool PS90 진단 도구 이미지:

3

1부. 주요 자동차 진단 도구 업데이트

(ADAS 기능은 현재 H6 Pro, H6 Pro Master, Nitro XT, Nitro GT에서만 지원됨)

피아트 - ABARTH/ROMEO/LANCIA/ZGFIAT/INDIAFIAT V10.50

ECU 정보 읽기, 고장 코드 지우기, 리빙 데이터, 작동 테스트 등의 기본 기능 추가

2020년 및 2021년 피아트 500X, MOBI, Novo Uno FL, SPIDER, TORO 모델

볼보 - 볼보/LYNK&CO V11.00

ECU 정보 읽기, 고장 코드 지우기, 리빙 데이터, 작동 테스트 등의 기본 기능 추가

볼보 XC90, XC60, XC40, S90, S90L, S60, V90, V90 크로스 컨트리, V60, V60 2020년 크로스 컨트리 모델

GM – GM/뷰익/캐딜락/쉐보레/GMC/험머/폰티악/토성/호튼 V11.30

ADAS 기능 추가

오펠 - 오펠/복스홀 V9.80

ADAS 기능 추가

르노 - 르노/르노삼성/다치아 V9.80

ADAS 기능 추가

VW – 모든 모델 V12.40

다음과 같은 60개 이상의 안내 기능 추가

조향각센서(G85) 기본설정, 시트표준화, 엔진온도조절 액츄에이터 매칭, 윈도우 리프트 기본설정, 34매칭 조절위치 기본설정

도요타 - 모든 모델 V13.40

ADAS 기능 추가

FORCE - 모든 모델 V5.00

ECU 정보 읽기, 고장 코드 지우기, 리빙 데이터, 특수 기능 추가

Traveller, Traveller26, Trax, Trax Pickup, Shaktiman, Gurkha RL 4*4, Force One-Base, Force One-4*4, Force One-4*2, Citiline 모델

스즈키 - 모든 모델 V9.43

ADAS 기능 추가

MARUTI - 모든 모델 V7.43

ADAS 기능 추가

크라이슬러 - 모든 모델 V8.55

일부 제품은 ADAS 시스템 기능을 지원하기 위해 ADAS 메뉴를 추가합니다.

혼다 - 모든 모델 V11.46

일부 제품은 ADAS 시스템 기능을 지원하기 위해 ADAS 메뉴를 추가합니다.

현대 - 모든 모델 V13.12

일부 제품은 ADAS 시스템 기능을 지원하기 위해 ADAS 메뉴를 추가합니다.

2부. 주요 핵심 프로그래밍 업데이트

폭스바겐 그룹 V28.10

차량 선택 메뉴 추가

차량 선택 메뉴 추가 및 메뉴 최적화

Audi A6(2009년 이전) 유형 2에 대한 읽기 IMMO 데이터 추가

5세대 IMMO 또는 MQB 딜러 키 생성 시 키 동기화 데이터 기능 저장 지원

IMMO 상태 읽기 추가/DTC 지우기/MQB 플랫폼용 주행 거리계 시간 동기화

오펠(유럽) V26.16

메뉴 최적화

ECU 메뉴를 통해 핀코드 판독에 여러 유형 추가

Ford/Lincoln – Expedition/Explorer/F-150/F-250/Mustang/Transit & Aviator/Navigator V27.28

무료 암호, 모든 키 분실 지원

2020+ 모델에 대한 주요 학습 기능 추가

쌍용 – 코란도/액티언 II/회장/회장 W V26.37

모든 키 분실 지원

코란도 키 매칭 기능 추가

Actyon II의 IMMO 메뉴에서 ECU 매칭 기능 추가

의장에 대한 원격 매칭 추가

의장 W의 IMMO 메뉴에 키 매칭 기능 추가

Chair W의 스마트 키 메뉴에 키 매칭 및 ECU 매칭 기능 추가

타타(인도) – BS6 V26.18

모든 키 분실 지원

BS6 모델에 대한 키 및 원격 매칭 추가

볼보 – 모든 모델 V26.26

2018+ 모델에 대한 암호 검색 알고리즘 최적화

마세라티 – 기블리/그란 카브리오/그란 투리스모 GT/르반떼/콰트로포르테 V26.19

핀코드 읽기 지원

차량 선택 메뉴 추가

2016+ 모델에 대한 스마트 키 일치 시 확인 실패 문제 수정

GM(멕시코) – Bolt EUV/Cavalier/Grovee/New Tracker V26.00

모든 키 분실 지원

다양한 모델에 대한 키 매칭 기능 추가

GAC Trumpchi – Empow/Aion Y/GA4/M6 Pro/GS4/GS4 Plus V26.57

모든 키 분실

스마트 키 매칭

스마트박스 매칭

엔진 매칭

체리 – Tiggo 8 Plus/Arrizo 5 Plus V27.25

모든 키 분실 지원

스마트 키 매칭

스마트 키 지우기

이모빌라이저 매칭

ECU 매칭

전송 매칭

전송 재설정

ECU 리셋

이모빌라이저 재설정

 

3부. 주요 특수 기능 업데이트

스로틀(아시아) – HYUNDAI V28.51

스로틀 매칭 기능 추가

2020년부터 2021년까지 현대(미국): Accent(HC), Elantra GT(PD), IONIQ Hybrid(AE HEV), IONIQ PHEV(AE PHEV), Kona(OS), Santafe(TMA), Tucson(TL) - 미국 현대(G90(HI), G70(IK), 팰리세이드(LX2), Veloster N(JSN), Veloster(JS)), Entourage(EP), G80(RG3), GV80(JX1), 쏘나타 하이브리드(DN8 HEV) ), 소나타(DN8A), 베뉴(QX)

HYUNDAI(일반 구역) 2019~2020: Grand i10/Xcent(BA), H350(EU), i10(IA), i20(IB), i30(PD), Santafe(TMA), Sonata Hybrid(LF HEV)) , 쏘나타(LF), 액센트(HC), 액센트(HCI), G70(IK), G80(DH), H-100 트럭(HR), i20(GB), 아이오닉 하이브리드(AE) HEV), 투싼(TL ), 투싼(TLe), 투싼(TLI), 벨로스터 N(JSN))

HYUNDAI(일반 구역) 2020~2021: Accent/Solaris(HCR), G90(HI), Grandeur/Azera(IG), H-1/iMAX/iLOAD(TQ), i30(PDE), i30N(PDEN), 팰리세이드(LX2), 레이나(CB), 산트로(AH2), 벨로스터(JS)

현대(일반) G80(RG3), GV80(JX1), 그랜드 i10 Nios/Aura(AI3), HB20(BR2), i10(AC3), i20(BC3), 코나 하이브리드(OS HEV), 쏘나타(DN8) ), 쏘나타 하이브리드(DN8 HEV), 쏘나타(DN8A)-멕시코, 베뉴(QX), 베뉴(QXI)

KIA용 스로틀 매칭 기능 추가

기아(일반 구역, 2020-2021): New Carnival(YP), Cee'd(CD), Cerato/Fredi(BD), Niro(DE PHEV), JF HEV(JF HEV), JF PHEV(JF PHEV), Picanto/Morning(JA), Stinger(CK), Pegas/ Soruto(AB), Maxima(YB), 샤워(SK3), Stonic(YB CUV), Telluride(ON), Telluride(ON)-멕시코 지역

기아(일반 지역, 2019-2021): 카덴자(YG), 카니발(YP)-이스라엘, 맥시마(FB), 스포티지(QL), 스포티지(QLE), 스포티지 R(QL)-멕시코 지역, 스포티지 R(QLE) ) - 멕시코 지역

기아(일반) : 카니발(YPI), 씨드 PHEV, K5 HEV(DL3 HEV), K5(DL3), 니로(DE HEV), 셀토스(SP2), 셀토스(SP2i), 쏘울(SK3A), XCeed PHEV , 엑스씨드

기아(미국, 2019-2020): Cadenza(YG), K900(RJ), Niro(DE HEV), Niro(DE PHEV), Optima(JF), Optima(JFA), Maxima(SC), Sorento(UMA) ))

기아 (미국 지역, 2019-2020): 프레디 (BDM), 스팅어 (CK)

기아(미국, 2020-2021): 뉴 카니발(YP), 쏘울(SK3), 스포티지(QL), 텔루라이드(ON)

기아(미국): 프레디(BD), K5(DL3A), 셀토스(SP2)

유에다 카니발 (KA4C)

Nissan에 대한 스로틀 수동 일치 방법 추가

닛산 리비나, 실피, 라니아, 퀘스트, 마치, 맥시마

TOYOTA에 대한 스로틀 수동 일치 방법 추가

Toyota Camry, Corolla, C-HR, Crown, Cruiser, Highlander, Prado, Ralink, Reiz, RAV4, Sienna

Honda에 대한 스로틀 수동 일치 방법 추가

혼다 CR-V, 링파이, 오딧세이, 핏, AVANCIER

스로틀(아시아) – OPEL V28.49

OPEL Combo-E에 대한 스로틀 매칭 방법 추가

인젝터 코딩(유럽) – 벤츠 V10.08

Mercedes-Benz GL 시리즈 X166 섀시에 인젝터 코딩 기능을 추가합니다.

정비등(유럽) – Porsche V28.47

911(992)에 대한 유지 보수 조명 기능 추가

정비등(아시아) – TOYOTA/Honda V27.92

Honda BREEZE용 수동 유지 관리 표시등 기능 추가

정비등(미국) – Ford/GM/Chrysler V28.14

뷰익 GL6용 유지등 기능 추가

정비등(중국) – Great Wall Motors V29.18

2021 H6 COUPE용 수동 유지등 기능 추가

DPF 재생 – PEUGEOT/볼보/포드/벤츠/폭스바겐/아우디/닛산/인피니티/베누시아/도요토/르노/피아트 V7.20

최신 모델에 DPF 재생 기능 추가

Ford Transit Connect 1.5L용 DPF 재생 기능 추가

모델 메뉴 추가, 기능 최적화

벤츠/폭스바겐/아우디/닛산/인피니티/베누시아/도요토/르노/피아트

조향 각도(미국) – GM BUICK/ CHEVROLET/ CADILLAC V7.57

조향각 매칭 기능 추가

2021-2022 뷰익: SAIC GM 뷰익 앙코르, 앙코르, 앙코르, 엑셀, 앙코르 GX

2021-2022 CHEVROLET: SAIC GM Chevrolet Trailblazer, Explorer, Mai Rui Bao, Cruze

2021-2022 캐딜락 SAIC-GM ATSL, CT4, CT5, CT6

EPB(아시아) – 도요타 V23.74

ALLION, RAV4 듀얼 엔진 E에 EPB 기능 추가

EPB(미국) – GM V23.64

GL6EPB용 EPB 기능 추가

EPB(중국) – CHANGAN/ MG/ BAIC V23.95

EPB 기능 추가

장안유니케이,CS55EV(E-Rock),베니이스타(2021 내셔널 에디션)

MG eHS, MG ZS

BAIC X5용 EPB 기능 추가

변속 장치

경기 – 현대/기아 V16.52

에 대한 기어박스 일치 기능 추가

HYUNDAI 일반영역 i20(GB), i20(IB), i20(BC3), i30(PD), i30(PDE), IONIQ 하이브리드(AE HEV), IONIQ Phev(AE PHEV), Kona Hybrid(OS HEV), 넥쏘(FE)

기아 일반지역 카덴자(YG), 뉴 카니발, 카니발(YPi), 씨드 PHEV(CD PHEV), K900(RJ), 보레고(HM)

주요 TPMS 업데이트

벤틀리 – 플라잉 스퍼 2020(433MHz) V8.20

활성화/프로그래밍 기능 추가

BMW – 2021 시리즈 2(433MHz) V8.20

활성화/프로그래밍 기능 추가

시트로엥 – 엘리스 2014-2020(433MHz) V8.20

활성화/프로그래밍 기능 추가

메르세데스-벤츠 – B 클래스 2019.02-2021.12(433MHz)/ EQA 2020-2022(433MHz) V8.20

B-Class 활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

EQA 활성화/프로그래밍 기능 추가

포르쉐 –

718(982) 2017-2020(315MHz)/2017-2021(433MHz)/918(997) 2015.9-2019.12(315MHz)/918 스파이더 2015(315MHz) V8.20

활성화/프로그래밍 기능 추가

지리 -

Boyue X 2021(433MHz)/Emgrand S 2020.11-2021.12(433MHz)/ Emgrand GL 2020(433MHz) V8.20

Boyue X의 활성화/프로그래밍 기능 추가

Emgrand S/Emgrand GL용 활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

하발 –

F7X 2021(433MHz)/H5 클래식 2017-2019(433MHz)/ H6 2017.01-2021.01(433MHz) V8.20

활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

로웨 -

I5 2021(433MHz)/ER6 2020.08-2021.08(433MHz)/ MARVEL R 2021.05-2021.12(433MHz) V8.20

I5 및 Marvel R에 대한 활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

ER6 진단 기능 추가

WuLing – Hongguang S 2018-2020(433MHz) V8.20

활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

GAC Trumpchi – Empow 2021(433MHz) V8.20

활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

현대 – 투싼 2021(433MHz) V8.20

활성화/프로그래밍 기능 추가

KIA – K5 2020.06-2021.12(433MHz)/ K2(UC)/KX CROSS 2016-2019(433MHz) V8.20

K2(UC)/KX CROSS 활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

K5 진단 기능 추가

미쓰비시 – 델리카 2016-2017(433MHz)/ 콜트 플러스 2016.07-2019.06(433MHz) V8.20

콜트 플러스 활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

델리카 활성화/프로그래밍 기능 추가

도요타 – 시에나 2021(TRW) (315MHz) V8.20

활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

뷰익 – 엔비전 S 2020-2021(433MHz 13538566) V8.20

활성화/프로그래밍 기능 추가

캐딜락 – ATS-L 2014-2015(315MHz)/ SLS 2010(315MHz 13581558) V8.20

활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

포드 – 엣지 2012.10-2014.12(433MHz)/Equator 2021(433MHz) V8.20

Edge 활성화/프로그래밍/진단 기능 추가

Equator에 대한 활성화/프로그래밍 기능 추가

테슬라 – 모델 S 2014.10-2021.06(433MHz) V8.20

진단 기능 추가

Iveco – 터보 데일리 2020-2021(433MHz) V8.20

활성화/프로그래밍 기능 추가

Source: http://blog.cardiagtool.co.uk/xtool-obd2-products-software-upgrade-notice-november-2021/