carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store
carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store

Is Autel MK808BT Cost-efficient Enough for Most Customers?

اسکنر Autel MaxiCom MK808BT اتصال بلوتوث بی سیم بین ابزار VCI و رایانه لوحی را برای استفاده آسان از مشتریان بهبود می بخشد. اسکنر خودرو توابع پیشرفته و اساسی را انجام می دهد. علاوه بر این ، ابزار اسکن Autel MK808BT با بسیاری از وسایل نقلیه سازگار است و آن را برای DIYers ، تکنسین های راه اندازی و مکانیک حرفه ای مناسب می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار اسکن Autel OBD2 ، این بررسی Autel MK808BT را بخوانید.




اسکنر تشخیصی Autel MaxiCom MK808BT به دلیل داشتن صفحه LCD بزرگ ، منوی چند زبانه و اتصال بلوتوث ، از کاربرد ساده ای برخوردار است. با داشتن سیستم عامل android و پردازنده Cortex-A9 ، انتظار می رود این ابزار سریع و بسیار کارآمد باشد. بنابراین ، به کاربر اجازه می دهد چندین کار را همزمان انجام دهد.


is-autel-mk808bt-cost-efficient-enough-for-customers-1




جدول مشخصات فنی Autel MK808BT Scanner:


ویژگی ها / توابع Autel MK808BT

سیستم عامل اندروید 4.4.4 ™ ، کیت کت

پردازنده Cortex-A9 پردازنده (1.5 گیگاهرتز)

حافظه 32 گیگابایتی

صفحه نمایش لمسی خازنی LCD 7 اینچی با وضوح 1024x600

اتصال Mini USB 2.0

USB2.0

وای فای

HDMI نوع A

اسلات کارت Micro SD (تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند)

سنسورها سنسور نور برای تغییر خودکار روشنایی

برق و باتری

باتری لیتیوم-پلیمر 3.7 ولت / 5000 میلی آمپر ساعت


شارژ از طریق منبع تغذیه 5 VDC


عمر باتری آزمایش شده حدود 7 ساعت استفاده مداوم

ورودی شارژ باتری 5 ولت / 1.5 آمپر

مصرف برق 600 میلی آمپر (LCD با روشنایی پیش فرض روشن ، Wi-Fi روشن) @ 3.7 ولت

تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان (SAS) بله

سرویس DPF بله

ترمز ترمز ABS بله

پاک کردن کدها بله

IMMO ضد سرقت مطابقت دارد بله

VIN ، CID و CVN بله

خواندن / پاک کردن توابع کد بله

پوشش خودرو وسیله نقلیه در سال 1996 یا جدیدتر ساخته شده است

ابعاد 15.1 11. 11.8 4. 4.7 اینچ

وزن 5.64 پوند

پروتکل های ISO9141-2 ، ISO14230-2 ، ISO15765 ، K / L-Line ، کد چشمک زن ، SAE-J1850 VPW ،

SAE-J1850PWM ، ISO11898 (Highspeed ، Middlespeed ، Lowspeed و Singlewire CAN ، CAN مقاوم در برابر خطا) ، SAE J2610 ، GM UART ، پروتکل اکو بایت UART ، پروتکل Honda Diag-H ، TP2.0 ، TP1.6

به روز رسانی نرم افزار 12 ماه رایگان



جزئیات بیشتر اسکنر Autel MK808BT را از Eight Aspects برای مشتریان توضیح داد.




1. ساخت و ساز


اسکنر تشخیصی Autel MaxiCom MK808BT بخوبی ساخته شده است تا در برابر شرایط سخت کف گاراژ مقاومت کند. این دستگاه از یک طراحی ارگونومیک منحصر به فرد با محافظ بیرونی لاستیکی برخوردار است. علاوه بر این ، دارای محفظه داخلی محکم است. این دستگاه همچنین دارای طراحی سبک و کم حجم است. در نتیجه ، کار با آن ساده است و می توانید با آن به هر مقصد سفر کنید. این محصول با یک صفحه نمایش لمسی LCD 7 اینچی با صفحه نمایش با وضوح 1024 600 600 ارائه می شود. با چنین وضوح ، خواندن و پاک کردن کدهای خطا بسیار آسان می شود. حتی در مکان های تاریک نیز می توانید این کار را انجام دهید.




2. عملکردها


آنچه Autel MK808BT را از سایر ابزارهای اسکن در همان محدوده قیمت جدا می کند ، تعداد عملکردهایی است که ارائه می دهد. این ابزار اسکن ممکن است ارزان تر از بسیاری از اسکنرهای حرفه ای بی سیم باشد ، اما مواردی فراتر از تشخیص کدهای خطای اساسی است. همچنین می توانید از آن برای تشخیص عملکردهای خاص و عملکردهای پیشرفته استفاده کنید. در اینجا برخی از کارهایی که تشخیص می دهد وجود دارد:




(1) تشخیص کلیه سیستم ها. این ابزار اسکن می تواند تمام سیستم های الکترونیکی خودرو ، از جمله موتور ، ABS ، سیستم انتقال قدرت ، SRS ، سیستم ترمز و موارد دیگر را در خودرو شما تشخیص دهد. ابزار اسکن همچنین داده های زنده را به صورت متن ، نمودار و آنالوگ برای بررسی ساده داده ها نمایش می دهد.




(2) دستگاه 23 عملکرد سرویس به علاوه ارائه می دهد. این موارد شامل تنظیم مجدد روغن ، خونریزی ترمز ABS ، BMS ، PDF ، EPB ، SAS ، انژکتورهای تنظیم کننده ، کلیدهای IMMO ، بازسازی PDF ، ثبت باتری و غیره است.




(3) گذشته از توابع اساسی و ویژه ، واحد را می توان برای اجرای توابع پیشرفته نیز بزرگ نوشت. این موارد شامل برنامه نویسی کلید fob ، خونریزی خودکار ABS و سرویس TPMS است. با این حال ، شما باید در تماس باشید و کشف کنید که آیا این عملکردها بر روی مدل و مدل اتومبیل شما کار می کند.




(4) این اسکن همچنین با فناوری Auto VIN ارائه می شود که به طور خودکار ساخت ، مدل و سال خودرو را مشخص می کند. در نتیجه ، لازم نیست هنگام تشخیص ماشین ، مشخصات آن را وارد کنید.




3. پوشش وسایل نقلیه گسترده


Autel MaxiCom MK808BT با ساختها و مدلهای مختلف خودرو سازگار است. این دستگاه روی بیش از 80 ماشین ساخت داخلی ، آسیایی و اروپایی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه شما در سال 1996 یا جدیدتر ساخته شده است. همچنین ، با پشتیبانی Autel در تماس باشید تا بدانید اتومبیل شما سازگار است یا نه. این به این دلیل است که بسیاری از افراد دارای مشکلات سازگاری بوده اند.




4. سریع و کارآمد


کار در گاراژ اتومبیل یا تعمیرگاه اتومبیل کار آسانی نیست زیرا مجبورید بسیاری از وسایل نقلیه را در یک روز تشخیص دهید. با توجه به این موضوع ، داشتن یک اسکنر سریع و کارآمد بسیار مهم است. Autel MK808BT نتایج سریع و قابل اطمینان را ارائه می دهد. با تشکر از سیستم عامل Android 4.4.2 KitKat و زمان بوت شدن سریع شما امکان چند وظیفه ای را می دهد. همراه با پردازنده قدرتمند Cortex A-9 ، می توانید وسایل نقلیه زیادی را در یک روز تشخیص دهید.




5. اتصال آسان و کار


جدا از اینکه سریع و کارآمد است ، اتصال و کار با دستگاه نیز آسان است. از ویژگی های بی سیم استرابط تشخیصی MaxiVCI mini که کانکتور اتصال داده خودرو را به رایانه لوحی متصل می کند. برای کار کردن اتصال بی سیم ، باید در فاصله 10 متری باشید ، که برای اکثر تعمیرگاه های اتومبیل مناسب نیست.




و با رابط کاربری بصری ، کار با این اسکنر اصلاً نباید مشکلی باشد. همه عملکردها در صفحه بزرگ ظاهر می شوند و حتی می توانید آزمایشات خود را در مناطق کم نور انجام دهید.




6. باتری داخلی


اگر شارژ وسیله نقلیه شما تمام شود ، هنوز می توانید دلیل روشن شدن چراغ موتور چک را تعیین کنید. این دستگاه با یک باتری لیتیوم-پلیمر 3.7 ولت / 5000 میلی آمپر ساعت ارائه می شود. در صورت تمام شدن شارژ ماشین ، این باتری رایانه لوحی شما را تأمین می کند. بنابراین ، این فقط به قدرت خودرو بستگی ندارد. با کمال تعجب ، مدت زمان طولانی آن 7 ساعت است.




7. ارتقا software نرم افزار رایگان


Autel یک سال به روزرسانی نرم افزار رایگان را در اختیار خریداران اسکنرهای خود قرار می دهد. پس از یک سال ، به شما برای پرداخت به روزرسانی نرم افزار ، که نسبتاً ارزان نیستند ، پرداخت خواهید شد. اما اگر به اسکنر خود برای داشتن آخرین نرم افزار نیاز دارید ، گزینه دیگری ندارید.




8. ضمانت


سازنده همچنین یک سال گارانتی ارائه می دهد که با توجه به پول نقدی که باید برای تهیه این اسکنر هزینه کنید بسیار عالی است.




مزیت Autel MK808BT عمدتا در مورد چیست؟


(1) ساختاری مقاوم با محافظ بیرونی لاستیکی


(2) طراحی کاربر پسند


(3) طیف وسیعی از وسایل نقلیه را پوشش می دهد


(4) چندین عملکرد را انجام می دهد


(5) واحد مقرون به صرفه با ویژگی های خارق العاده


(6) منویی چند زبانه دارد


(7) سریع و دقیق در عملکرد


(8) تبلیغ آسان برای اتصال با اتصال BT کار می کند


(9) این نرم افزار رایگان به مدت یک سال به روز می کند


(10) ضمانت 1 ساله




اگرچه این اسکنر بسیار قدرتمند و حرفه ای است ، اما تاکنون هنوز محدودیت های جزئی دارد. اما این تاثیری ندارد که در واقع برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است.




به محدودیت های جزئی آن نگاه کنید:


(1) اشتراک در به روزرسانی های نرم افزار پس از یک سال بروزرسانی رایگان ، تا حدودی گران است.


(2) فاقد محافظ صفحه ای است که باید برای مشتریان ارسال می شد.




زمان تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است:


اگر به دنبال یک اسکنر حرفه ای بوده اید اما پول کافی برای پس انداز ندارید ، اسکنر تشخیصی Autel MK808BT ابزاری مناسب برای شماست. این دستگاه می تواند از طریق بلوتوث متصل شود و عملکردهای اساسی ، منحصر به فرد و پیشرفته را انجام می دهد. همچنین سریع است و نتایج دقیقی را به همراه دارد. خواه یک حرفه ای ، مکانیک استارتاپ یا DIY باشید ، عاشق این ابزار می شوید.




همین از اینکه وقت خود را با ما در میان گذاشتید متشکریم


فراموش نکنید که با ما تماس بگیرید در:


ایمیل: sales@CarDiagTool.co.uk

اسکایپ: cardiag.co.uk

Whatsapp: +86 15002705698


یا در https://www.cardiagtool.co.uk/ پیامی بگذارید


برای اینکه به ما بگویید در مورد محصولات ما چه پیشنهادها یا سوالی دارید.

Source:http://blog.cardiagtool.co.uk/is-autel-mk808bt-cost-efficient-enough-for-most-customers/

چگونه می توان X431 V + 4.0 Scanner Local Vehicle Diagnosis را انجام داد؟

اسکنرTablet LAUNCH X431 V + 4.0 به شما امکان می دهد پس از انجام تعمیرات یا تعویض ها ، داده های تطبیقی ​​را برای اجزای خاص دوباره برنامه ریزی کرده و راه هایی را برای مسائل مربوط به قابلیت رانندگی ، بازده سوخت ، از دست دادن برق ، کدهای خطا ، دوام قطعات مکانیکی فراهم کند. این اسکنر ایده آل برای فروشگاه های مکانیک حرفه ای و تعمیرات اتومبیل برای انجام اصلاحات همه جانبه و آزمایشات جامع است.


how-to-perform-launch-x431-v+-scanner-local-vehicle-diagnosis-1


هدف این مقاله ارائه روش کار نحوه انجام راه اندازی X431 V + 4.0 Scanner Local Vehicle Diagnosis برای کلیه مشتریان از فروشگاه الکترونیکی ابزار ماشین cardiagtool.co.uk است.




اول از همه ، به صفحه اصلی اسکنر بیایید و روی "محلی تشخیص" ضربه بزنید تا وارد صفحه انتخاب وسیله نقلیه شوید. روی آرم نرم افزار تشخیصی مربوطه ضربه بزنید و سپس دستورالعمل های روی صفحه را برای دسترسی به نرم افزار تشخیصی دنبال کنید.


در اینجا مثالی برای نشان دادن نحوه تشخیص وسیله نقلیه آورده شده است.


1) نسخه نرم افزار تشخیصی را انتخاب کنید: روی "DEMO" ضربه بزنید تا به مرحله 2 بروید (توجه: اگر بیش از یک نسخه در این گوشی موجود باشد ، روی صفحه نمایش داده می شود.)


how-to-perform-launch-x431-v+-scanner-local-vehicle-diagnosis-2




دکمه های روی صفحه:


مدل های قابل آزمایش: برای مشاهده مدل های وسیله نقلیه که تشخیص فعلی است ، ضربه بزنید


جلد نرم افزار


دستورالعمل به روزرسانی: برای مشاهده موارد بهینه شده و موارد پیشرفته ضربه بزنید.


معرفی نرم افزار: برای بررسی لیست عملکرد نرم افزار ضربه بزنید.


توجه: برای خواندن برخی اقدامات احتیاطی در استفاده از نرم افزار تشخیصی فعلی ، ضربه بزنید.


جستجوی بلوتوث: برای جستجوی رابط بلوتوث VCI ضربه بزنید.




پیام مهم:


1. برای برنامه DEMO به اتصال بلوتوث نیاز نیست.


2. اگر وسیله نقلیه آزمایش شده است و هیچ اتصال بلوتوث قبل از تشخیص وجود ندارد ، ضربه بزنید


"جستجوی بلوتوث" ، جعبه محاوره ای مشابه موارد زیر ظاهر می شود:


how-to-perform-launch-x431-v+-scanner-local-vehicle-diagnosis-3




برای شروع جستجوی VCI روی «اسکن» ضربه بزنید. پس از پیدا شدن ، برای شروع جفت شدن روی آن ضربه بزنید. اگر رایانه لوحی با VCI جفت شده باشد ، مستقیماً وارد مرحله 2 می شود.


تأیید: روی آن ضربه بزنید تا به مرحله بعدی بروید.


2) انتخاب مورد آزمون: مورد آزمایشی مورد نظر را برای ادامه انتخاب کنید.


how-to-perform-launch-x431-v+-scanner-local-vehicle-diagnosis-4




دستورالعمل انجام تشخیص محلی وسیله نقلیه در اسکنر X431 V + 4.0 Launch از سه بخش زیر برای مشتریان توضیح داده خواهد شد.




قسمت 1. چگونه عملکرد گزارش بهداشت را انجام دهیم (یا آزمایش سریع را شروع کنیم)؟


این عملکرد در هر وسیله نقلیه متفاوت است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا به سرعت به تمام واحدهای کنترل الکترونیکی خودرو دسترسی پیدا کرده و گزارش مفصلی در مورد سلامت خودرو تهیه کنید.




روی «گزارش بهداشت» ضربه بزنید ، سیستم شروع به اسکن کردن ECU ها می کند و صفحه نمایش به شرح زیر است:


how-to-perform-launch-x431-v+-scanner-local-vehicle-diagnosis-5




پس از اتمام اسکن ، صفحه ای مشابه تصویر زیر ظاهر می شود:


how-to-perform-launch-x431-v+-scanner-local-vehicle-diagnosis-6




سیستم آزمایش شده با کد خطا به رنگ قرمز و سیستم با نمایشگرهای OK به رنگ سیاه (به طور معمول) ظاهر می شود.




دکمه های روی صفحه:


پاک کردن DTC: برای پاک کردن کدهای مشکل تشخیصی موجود ، ضربه بزنید.


گزارش: برای ذخیره آن به عنوان گزارش تشخیص ، ضربه بزنید.


how-to-perform-launch-x431-v+-scanner-local-vehicle-diagnosis-7




اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و سپس روی "تأیید" ضربه بزنید تا ذخیره شود.


همچنین می توانید اطلاعات کارگاه را در "اطلاعات کاربر" -> "تنظیمات" -> "چاپ اطلاعات" تنظیم کنید.


هرگاه اطلاعات را پیکربندی کنید ، هر بار که گزارش تشخیص را ذخیره می کنید ، به صورت خودکار تولید می شود. کلیه اطلاعات خودرو و کارگاه به گزارش تشخیصی ضمیمه خواهد شد.




برای رد کردن اطلاعات کارگاه ، روی "Skip" ضربه بزنید تا به مرحله بعدی بروید.


همه گزارشات در زیر "گزارش تشخیصی" در "گزارش من" از منوی "اطلاعات کاربر" ذخیره می شوند.




قسمت 2. چگونه عملکرد اسکن سیستم را به سرعت شروع کنیم؟


این گزینه به شما امکان می دهد که به سرعت سیستم های نصب شده بر روی خودرو را اسکن کنید.


در صفحه انتخاب مورد آزمایش ، روی "System Scan" ضربه بزنید ، سیستم شروع به اسکن سیستم ها می کند. هنگامی که اسکن کامل شد ، صفحه نمایش نتیجه را نشان می دهد.


how-to-perform-launch-x431-v+-scanner-local-vehicle-diagnosis-8




برای رفتن به صفحه انتخاب عملکرد آزمون ، روی سیستم مورد نظر ضربه بزنید.




قسمت 3. چگونه دستی انتخاب سیستم را شروع کنیم؟


این گزینه به شما امکان می دهد سیستم تست و عملکرد را به صورت گام به گام انتخاب کنید.


در صفحه انتخاب مورد آزمون ، روی "System Selection" ضربه بزنید ، صفحه به شرح زیر نمایش داده می شود:


how-to-perform-launch-x431-v+-scanner-local-vehicle-diagnosis-9


صفحه را از پایین بکشید تا سیستم وسیله نقلیه را در صفحه بعدی مشاهده کنید.


برای رفتن به صفحه انتخاب عملکرد تشخیصی ، روی سیستم مورد نظر ضربه بزنید (برای مثال "ECM" را انتخاب کنید).


نحوه-اجرای-پرتاب-x431-v + -کنترلر-تشخیص-وسیله-محلی-10




پیام مهم: وسیله نقلیه مختلف منوهای تشخیصی مختلفی دارد.


اطلاعات نسخه A.


این تابع برای خواندن اطلاعات نسخه حالت سیستم ، VIN وسیله نقلیه ، نرم افزار و ECU استفاده می شود.




B. کد خطا را بخوانید


این عملکرد اطلاعات دقیق بازیابی سوابق DTC را نمایش می دهداز سیستم کنترل خودرو


پیام مهم: بازیابی و استفاده از DTC برای عیب یابی کارکرد وسیله نقلیه تنها بخشی از استراتژی کلی تشخیص است. هرگز بخشی را فقط براساس تعریف DTC تعویض نکنید. هر DTC دارای مجموعه ای از مراحل آزمایش ، دستورالعمل ها و نمودارهای جریان است که باید برای تأیید محل مشکل دنبال شود. این اطلاعات را می توان در کتابچه راهنمای سرویس خودرو یافت.




در صفحه انتخاب عملکرد تشخیصی ، روی "Read Fault Code" ضربه بزنید ، صفحه نتیجه تشخیصی را نشان می دهد.


نحوه-انجام-راه اندازی-x431-v + -کنترلر-تشخیص-وسیله-محلی-11


 


دکمه های روی صفحه:


Freeze Frame: هنگام بروز خطای مربوط به انتشار ، برخی شرایط خاص وسیله نقلیه توسط رایانه روی صفحه ثبت می شود. از این اطلاعات به عنوان داده های فریم یخ یاد می شود. داده های قاب یخ شامل یک عکس فوری از مقادیر مهم پارامتر در زمان تنظیم DTC است.


راهنما: برای مشاهده اطلاعات راهنما ضربه بزنید.


جستجوی کد: برای جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد DTC فعلی بصورت آنلاین ، روی آن ضربه بزنید.


گزارش: برای ذخیره داده های فعلی در قالب متن. همه گزارش ها در زیر "گزارش های بهداشتی" در "گزارش من" از منوی "اطلاعات کاربر" ذخیره می شوند.




C.Clear Fault Code


پس از خواندن کدهای بازیابی شده از وسیله نقلیه و انجام تعمیرات خاص ، می توانید با استفاده از این عملکرد کدها را از خودرو پاک کنید. قبل از انجام این عملکرد ، لطفا مطمئن شوید که کلید جرقه زنی خودرو در حالت روشن و خاموش موتور قرار دارد.




پاک کردن DTC مشکلی را که باعث تنظیم کد (کد) شده است برطرف نمی کند. اگر تعمیرات مناسب برای اصلاح مشکلی که باعث تنظیم کد (ها) شده است انجام نشود ، کد (ها) دوباره ظاهر می شوند و به محض بروز مشکلی که باعث تنظیم DTC می شود ، چراغ موتور روشن می شود.




در صفحه انتخاب عملکرد تشخیصی ، روی "پاک کردن کد خطا" ضربه بزنید ، یک جعبه گفتگوی تأیید روی صفحه ظاهر می شود.


نحوه-اجرای-پرتاب-x431-v + -کنترلر-تشخیص-وسیله-محلی-12




روی «بله» ضربه بزنید تا سیستم به طور خودکار کد مشکل موجود را حذف کند.


پیام مهم: پس از پاک کردن ، باید یکبار دیگر کدهای مشکل را بازیابی کنید یا اشتعال را روشن کرده و کدها را دوباره بازیابی کنید. اگر هنوز چند کد مشکل در سیستم وجود دارد ، لطفاً با استفاده از راهنمای تشخیص کارخانه کد را عیب یابی کنید ، سپس کد را پاک کرده و دوباره بررسی کنید.




D.Actuation Test


این گزینه برای دسترسی به زیر سیستم و آزمایشات م componentلفه مخصوص خودرو استفاده می شود. آزمون موجود براساس سازنده ، سال و مدل خودرو متفاوت است.




در طول تست تحریک ، این ابزار دستوراتی را به ECU هدایت می کند تا محرک ها را هدایت کند و سپس با خواندن داده های ECU یا نظارت بر عملکرد محرک ها ، مانند تعویض انژکتور بین دستگاه ، یکپارچگی سیستم یا قطعات را تعیین می کند. دو دولت عامل




در صفحه انتخاب عملکرد تشخیصی ، روی "Test Actuation Test" ضربه بزنید ، سیستم انجام می شود


نمایش به شرح زیر است:


نحوه-اجرای-پرتاب-x431-v + -کنترلر-تشخیص-وسیله-محلی-13




نگران نباشید ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و انتخاب های مناسب را برای تکمیل آزمون انجام دهید. هر بار که عملیاتی با موفقیت اجرا می شود ، "تکمیل شده" نمایش داده می شود.




عملکرد ویژه E


علاوه بر عملکرد تشخیصی شگفت انگیز و قدرتمند ، این ابزار همچنین دارای توابع تنظیم مجدد مختلف است که از یک خودرو به وسیله دیگر متفاوت است. در این حالت ، فقط عملکردهای خاص مورد نظر را برای انجام انتخاب کنید.




همین. از اینکه وقت خود را با ما در میان گذاشتید متشکریم


فراموش نکنید که با ما تماس بگیرید در:


ایمیل: sales@CarDiagTool.co.uk

اسکایپ: cardiag.co.uk

Whatsapp: +86 15002705698


یا در https://www.cardiagtool.co.uk/ پیامی بگذارید


برای اینکه به ما بگویید در مورد محصولات ما چه پیشنهادها یا سوالی دارید.

Source:http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-perform-launch-x431-v-4-0-scanner-local-vehicle-diagnosis/

تمام کلیدهای Autel IM608 Volkswagen Jetta 2017 از طریق برنامه نویسی OBD گم شده اند

با ترکیب پیشرفته ترین قابلیت های برنامه نویسی و ایموبیلایزر کلیدی که توابع تشخیصی و خدماتی در سطح OE است ، اسکنر Autel MaxiIM IM608 یک ابزار بی نظیر دهنده و برنامه نویسی کلیدی و ایده آل برای تکنسین های خودرو و قفل سازها است.




برای دیدن ویژگی های اصلی اسکنر IM608 بررسی کنید:

1. پردازنده شش هسته ای Cortex A7 + A15 فوق العاده قدرتمند

صفحه نمایش لمسی خازنی LED 2.10.1 اینچی با وضوح 1920x1200

3. حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل اعتماد برای عملکرد بهتر

4. دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی داخلی با فوکوس خودکار و چراغ قوه

5. 802.11 a / b / g / n / ac وای فای برای دسترسی به منابع وب مورد علاقه خود

6. سیستم عامل Android منبع باز برای راه اندازی سریع و چند وظیفه ای

7. ترکیبی قدرتمند از برنامه نویسی کلید پیشرفته / همه سیستم های تشخیصی / خدمات نگهداری پیشرفته

8. برنامه نویسی کلید حرفه ای مجهز به برنامه نویس کلید XP400 و برنامه نویس MaxiFlash ECU برای پوشش کامل ایمو

9. حالت هوشمند برای یادگیری کلید و هدایت شده و خودکار

10. حالت تخصصی برای یادگیری کلید پیشرفته

11. پین / CS را بخوانید (همه کلید از دست رفته است) ، تولید کلید ، یادگیری کلید ، یادگیری از راه دور

12. IMMO ECU تنظیم / تنظیم ، تازه سازی / کدگذاری

13. خواندن / نوشتن داده های ترانسپوندر ، داده های ECU / MCU / EEPROM (به عنوان مثال تراشه رمزگذاری 9S12) ، کارت IC ، تشخیص فرکانس از راه دور

14. تشخیص قدرتمند سطح OE برای بیش از 80 مدل و مدل آمریکایی ، آسیایی و اروپایی

15. قابلیت های کامل برای کدها ، داده های زنده ، آزمایش فعال ، اطلاعات ECU ، انطباق ، تطبیق ، کدگذاری و غیره

16. همه توابع ویژه ، EPB ، DPF ، SAS ، تنظیم مجدد روغن ، BMS ، شناسه سنسور TPMS دوباره یادگیری ، و غیره




بخش زیر راهنمای عملیاتی گام به گام برنامه نویسی تمام کلیدهای اسکنر IM608 است.




روش های اصلی عملیات:


به صفحه اصلی بیایید و روی "IMMO" ضربه بزنید >> "قبول سلب مسئولیت" >> نوع خودرو "فولکس واگن" را در اینجا انتخاب کنید.




واحد IM608 فرآیند "بارگیری برنامه تشخیصی" را شروع می کند.


autel-im608-volswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming-1autel-im608-volswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming-2.


<1> اطلاعات IMMO را بخوانید


<2> کلید فروشنده را ایجاد کنید


<3> سازگاری کلید با وسیله نقلیه


autel-im608-volswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming-3autel-im608-volswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming-4




پس از چند ثانیه ، واحد شروع به خواندن اطلاعات IMMO می کند ، صفحه نمایش پیامی ظاهر می شود ، برای تأیید پرداخت در ازای استفاده از این عملکرد ، روی "بله" کلیک کنید.




با بررسی مجوز ... ، "وضعیت ارتباط" مانند این نشان داده می شود:


تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دستورالعمل را دنبال کنید و مراقب انجام هر مرحله باشید.


autel-im608-volswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming-5autel-im608-volswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming-6




سپس ، روی "تأیید" ضربه بزنید تا روند "خواندن داده های IMMO" را به جلو هدایت کنید.


"محاسبه کامل شد! برای رفتن به روند "ساخت کلید فروشنده" روی "OK" ضربه بزنید.


برای تأیید اینکه می خواهید یک کلید فروش بسازید ، روی "بله" ضربه بزنید.




واحد شروع به اتصال برنامه نویس می کند. با دیدن پیام "لطفاً یک کلید خالی را در سوراخ کلید برنامه نویس قرار دهید و سپس [OK] را فشار دهید ، این کار را طبق نیاز انجام دهید.

autel-im608-volswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming-7



برقراری ارتباط با کلید در حال حاضر.


وقتی این اطلاعات ظاهر شد ، خوب فکر کنید! برای ادامه ، روی "بله" ضربه بزنید.


برقراری ارتباط با کلید ...


کلید فروشنده را با موفقیت بسازید! اگر می خواهید کلید بعدی را تولید کنید ، روی "بله" ضربه بزنید ، در غیر این صورت ، روی "نه" ضربه بزنید تا متوقف شود.


autel-im608-volswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming-8




خیلی خوب! اسکنر IM608 به فرآیند "وسیله نقلیه سازگاری کلید" می آید ، برای تأیید اینکه Kessy خودرو دارید ، روی "بله" ضربه بزنید


مرحله یادگیری کلید از شما می خواهد تعداد کلیدهایی را که باید از وسیله نقلیه یاد بگیرید تأیید کنید.


در اینجا ، "1" را در کادر تایپ کنید و روی "تأیید" کلیک کنید.


آموزش کلیدی به پایان رسید! تبریک می گویم!


autel-im608-volswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming-9




Autel IM608 Volkswagen Jetta 2017 تمام کلیدهای گمشده از طریق برنامه نویسی OBD یک موفقیت بزرگ است!




همین. از اینکه وقت خود را با ما در میان گذاشتید متشکریم!


فراموش نکنید که با ما تماس بگیرید در:


ایمیل: sales@CarDiagTool.co.uk

اسکایپ: cardiag.co.uk

Whatsapp: +86 15002705698


یا در https://www.cardiagtool.co.uk/ پیامی بگذارید


برای اینکه به ما بگویید در مورد محصولات ما چه پیشنهادها یا سوالی دارید.

Source:http://blog.cardiagtool.co.uk/autel-im608-volkswagen-jetta-2017-all-keys-lost-via-obd-programming/

Autel IM608 Scanner’s دو حالت برنامه IMMO کاملاً کار می کند

رایانه لوحی Autel MaxiIM IM608 ، ترکیبی از پیشرفته ترین قابلیت های برنامه نویسی کلیدی و ایموبلایزر که توابع تشخیصی و خدمات در سطح OE است ، یک ابزار بی نظیر دهنده و برنامه نویسی کلیدی و ایده آل برای تکنسین های خودرو و قفل سازها است.


autel-im608-scanner's-two-modes-of-immo-application-works-perfectly-1


وظیفه یادگیری: بدانید که چگونه دو حالت برنامه IMMO می تواند به طور کامل در Autel IM608 Scanner کار کند.


 


برنامه IMMO برای تشخیص از طریق اتصال OBD II به پیوند داده به سیستم کنترل الکترونیکی IMMO وسیله نقلیه آزمایش نیاز دارد. این نرم افزار اطلاعات IMMO خودرو را بازیابی می کند و عملکردهای مربوط به IMMO را انجام می دهد ، از جمله یادگیری کلیدی ، یادگیری کنترل از راه دور ، افزودن کنترل از راه دور و غیره




هنگام دسترسی به بخش IMMO دو گزینه در دسترس است:


1. حالت هوشمند - دسترسی به منوی عملکرد که در آن هر عملکرد به عنوان یک سیستم راهنمای هوشمند پیکربندی شده است.


2.Expert Mode - به منوی عملکردی دسترسی پیدا می کند که در آن هر عملکرد از یکدیگر جدا شده است. پس از انتخاب حالت و برقراری ارتباط رایانه لوحی با وسیله نقلیه ، منوی عملکرد یا منوی انتخاب مربوطه نمایش داده می شود.




"حالت هوشمند" چیست؟


حالت هوشمند توابع هدایت شونده را با دستورالعمل های گام به گام فراهم می کند. پس از شناسایی خودروی آزمایشی ، نمایه خودرو نمایش داده می شود ، برای ادامه بله را انتخاب کنید.


autel-im608-scanner's-two-modes-of-immo-application-works-perfectly-2




این رایانه لوحی برای خواندن اطلاعات مربوط به IMMO به دستگاه IMMO ECU دسترسی پیدا می کند. برای ادامه تأیید را فشار دهید. سپس وضعیت کلید وسیله نقلیه نمایش داده می شود.


autel-im608-scanner's-two-modes-of-immo-application-works-perfectly-3




وضعیت کلید وسیله نقلیه را با دقت بخوانید و OK را فشار دهید تا منوی عملکرد نمایش داده شود.


autel-im608-scanner's-two-modes-of-immo-application-works-perfectly-4




عملکردها با توجه به قطعات IMMO متفاوت است ، لطفاً برای انتخاب قسمت صحیح IMMO ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.


در اینجا ، بیایید Key Learning را به عنوان مثال در نظر بگیریم.


(1). از منوی عملکرد کلید یادگیری را انتخاب کنید. رایانه لوحی به طور خودکار شروع به خواندن داده های IMMO می کند.


autel-im608-scanner's-two-modes-of-immo-application-works-perfectly-5




(2). هنگام خواندن اطلاعات IMMO ، رایانه لوحی با یک "آیا شما باید کلید فروشنده را ایجاد کنید؟" برای تأیید ، Yes را انتخاب کنید یا NO را انتخاب کنید.


autel-im608-scanner's-two-modes-of-immo-application-works-perfectly-6




(3). دستورالعمل روی صفحه را دنبال کنید تا یک کلید خالی را در سوراخ کلید XP200 قرار دهید و برای ادامه OK را فشار دهید.


autel-im608-scanner's-two-modes-of-immo-application-works-perfectly-7




(4). اگر کلید جدید مسدود شده باشد ، رایانه لوحی از شما می پرسد که آیا می خواهید قفل کلید را باز کنید ، برای ادامه بله را انتخاب کنید یا NO را انتخاب کنید تا عملیات را ترک کنید.


(5) یک "موفقیت کلیدی فروشنده را انجام دهید!" پیام با موفقیت کامل شدن فرآیند نمایش داده می شود.


(6). سپس رایانه لوحی به طور خودکار به مرحله بعدی می رود ، سازگاری کلید با


وسیله نقلیه ، و پیام زیر فوری خواهد شد.


autel-im608-scanner's-two-modes-of-immo-application-works-perfectly-8




(7). انتخاب را با توجه به وسیله نقلیه آزمایش انجام دهید.


(8). شماره کلیدهای یادگیری را وارد کنید و برای ادامه تأیید را فشار دهید.


autel-im608-scanner-two-of-immo-application-works-works-perfect-9




(9). دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا کلید آموخته شده را در سوئیچ احتراق خودرو وارد کنید.


autel-im608-scanner-دو حالت-برنامه-ایمو-کاملا-10 کار می کند




(10). وقتی کلید یادگیری با موفقیت به پایان رسید ، صفحه زیر نمایش داده می شود. برای خروج از عملکرد ، تأیید را فشار دهید.


autel-im608-scanner-دو حالت-برنامه-ایمو-کاملا-11 کار می کند




"حالت خبره" چیست؟


حالت Expert Mode یک روش مناسب برای انجام عملکردهای IMMO منفرد مورد نیاز آنها را به تکنسین های ماهر ارائه می دهد. تمام گزینه های عملکرد در این حالت بخشهای جدا شده ای هستند. در صورت نیاز ، تکنسین ها فقط می توانند یک بخش عملکرد را بجای کل فرآیند ارائه شده در حالت هوشمند انجام دهند.




(1). سازنده وسیله نقلیه را در فهرست خودرو انتخاب کنید و سپس مرحله به مرحله اطلاعات قسمت IMMO را برای تعیین قسمت IMMO انتخاب کرده و منوی عملکرد را نمایش دهید.


autel-im608-scanner-دو حالت-برنامه-ایمو-کاملا-12 کار می کند




Read IMMO Data را به عنوان مثال در نظر بگیرید.


Read IMMO Data را از فهرست عملکرد انتخاب کنید. رایانه لوحی شروع به خواندن اطلاعات IMMO می کند. داده ها را مرور کرده و برای خروج OK را فشار دهید.


autel-im608-scanner-دو حالت-برنامه-ایمو-کاملا-13 کار می کند




پس از خواندن داده های IMMO ، تکنسین ها می توانند سایر توابع IMMO را با داده های خوانده شده در حالت Expert انجام دهند.




امیدوارم که شما دانش برنامه IMMO را در Autel IM608 کسب کنید.




همین. از اینکه وقت خود را با ما در میان گذاشتید متشکریم!


فراموش نکنید که با ما تماس بگیرید در:


ایمیل: sales@CarDiagTool.co.uk

اسکایپ: cardiag.co.uk

Whatsapp: +86 15002705698


یا در https://www.cardiagtool.co.uk/ پیامی بگذارید


برای اینکه به ما بگویید در مورد محصولات ما چه پیشنهادها یا سوالی دارید.

Source:http://blog.cardiagtool.co.uk/autel-im608-scanners-two-modes-of-immo-application-works-perfectly/

اطلاعیه ارتقا Software نرم افزار محصولات XTOOL OBD2 - مارس 2021

Xtool نوعی از برندهای ابزار جوان اتومبیل نسبت به Autel ، Xhorse است ، اما در واقع به طور فزاینده ای در بازار ابزار OBD2 صالح می شود. دارای انواع اسکنرهای تشخیصی اتومبیل با کاربرد آسان ، حرفه ای و مقرون به صرفه.


در حال حاضر تبلت اصلی برنامه نویسی با صلاحیت شدید در بازار OBD2 ، ابزارهایی مانند Xtool X100 PAD3 ، Xtool A80 Pro و غیره وجود دارد. اینها ابزار بسیار خوبی هستند و از استقبال گسترده مشتریان در سراسر جهان ، به ویژه در مناطق اروپا برخوردار هستند.


در اینجا لینک صفحه محصولات حرفه ای اتومبیل XTOOL در فروشگاه الکترونیکی cardiagtool.co.uk قرار دارد: https: //www.cardiagtool.co.uk/wholesale/brand-xtool/


xtool-obd2-tools-upgrade-notice-1


قسمت 1. به روزرسانی ابزارهای تشخیص ماشین

بنز - بنز V20.00

> افزودن 117 ، 156 ، 172 ، 176 ، 197 ، 207 ، 218 ، 231 ، 242 ، 246 ، 292 ، 463 (2012 ~ 2017) و سایر موتورهای شاسی ، پمپ پنوماتیک صندلی چند نمایه PPMKS ، وسیله نقلیه الکترونیکی کنترل ESP پایدار سیستم رانندگی ، دوربین معکوس RFK ،

> کاهش کاتالیزوری انتخابی SCR ، رادیو ماهواره ای SDAR ، تنظیم صندلی برقی راننده ESV ، تنظیم صندلی برقی سرنشین جلو ، EZS- سوئیچ احتراق الکترونیکی ، دستگاه الکترونیکی SG EM-power ، دستگاه حفاظت کمکی SRS ، کنترل درب عقب HKS سیستم،

> سیستم موقعیت یابی پارکینگ ، پنل کنترل سقف OCP (N70) ، دستگاه شناسایی تریلر AHE ، سانروف متحرک PSD-Panoramic کشویی ، تیونر تلویزیون تلویزیون ، ماژول جذب و فعال سازی سیگنال موقعیت درایو SAM DRIVE ، کسب سیگنال SAMF- جلو و ماژول کنترل تحریک ،

> فرمان الکتریکی ES ، سیستم موقعیت یابی پارکینگ ، سیستم کنترل انتقال VGS ، سیستم صوتی صوتی یا مدیریت کابین و برنامه های کاربردی سیستم داده


نیسان - نیسان V12.20

> ویژگی های خاص جدید

> 1. اضافه کردن 122 عملکرد ویژه از سیستم AVM ، سیستم ACC / ADAS ، مانند تنظیم سنسور زاویه فرمان ، مقداردهی اولیه تصحیح تصویر دوربین ، تصحیح خط راهنمای ثابت با زاویه دید عریض ، تصویر دوربین کالیبراسیون 2 (دوربین جلو) ، دوربین کالیبراسیون تصویر 2 (دوربین سمت مسافر) برای مدلهای Bluebird Sylphy ، TEANA ، X-Trail ، قشقایی.

> 2. 170 کارکرد ویژه مربوط به کدهای خطای سیستم موتور را اضافه کنید ، محدوده مدل ها شامل:

چین: 2014/2015 Teana (L33) ، 2012/2014 X-Trail (T31) ، 2015/2018 Qashqai (J11) ، 2016/2018 Sylphy (B17) ، 2017 Sylphy (G11) ، 2017 Jinke (P15) ، 2014 Infiniti Q50 (V37) ، 2017 Infiniti Q50L (V37) ، Infiniti Q60 (CV37) 2018 ، Infiniti QX50 (J55) 2018 ؛

US: 2014 Sunny (B17)، 2014 Frontier (D40)، 2016/2017 Atima (L33)، 2016 Quest (E52)، 2018/2019 KICKS (P15)، 2016/17 Infiniti QX50 (J50))، 16/17 Infiniti QX60 (L50) ، 16/17/18 Infiniti QX80 (Z62) ؛

دیگران: 2018 KICKS (D15).


GAZ - GAZ V5.40

> اضافه کردن توابع اساسی

> اضافه کردن Volga-Gazel ، Trucks ، Siber ، Maxus و سایر اطلاعات نسخه خودرو ، خواندن کدهای خطا و توابع جریان داده


ماهیندرا - Mahindra V7.71

> پشتیبانی محصولات Mahindra V7.70 را برای محصولات Anyscan M40 اضافه کنید

> بسته DG را اضافه کنید

> پشتیبانی از محصولات X100PAD ، X100PAD2 و X100PAD ELITE اضافه کنید


لندرور جگوار - لندرور جگوار V10.48

1. پشتیبانی از توابع اساسی مدل های جدید را تا سال 2020 اضافه کنید

2. اضافه کردن بیش از 1700 عملکرد ویژه معمول مانند توابع مربوط به کاهش کاتالیزوری انتخابی ، جایگزینی آفلاین ماژول های ECU و یادگیری

> 1. توابع اساسی تا سال 2020 شامل اطلاعات نسخه ، خواندن کد ، پاکسازی کد و جریان داده پشتیبانی می شوند.

طیف مدل های جدید شامل موارد زیر است:

Land Rover: Discovery 2017 و بعد ، Discovery Sport 2018 و بعد ، Evoque 2018 و بعد ، Evoque2 2018 به بعد ، Range Rover Velar 2018 و جدیدتر ، RANGE ROVER EVOQUE 2017 جدید و جدید ، نسخه جدید ورزشی RANGE ROVER EVOQUE 2017 و بعد از آن ، Evoque China 2016

جگوار: F-TYPE 2018 به بعد ، XF 2018 به بعد ، XE 2018 به بعد ، F-Pace 2018 به بعد ، E-Pace 2018 به بعد ، I-Pace 2019 به بعد

> 2. بیش از 1700 عملکرد ویژه مشترک اضافه شده است ، مانند توابع مربوط به کاهش کاتالیزوری انتخابی ، جایگزینی خارج از خط ماژول های ECU و یادگیری

محدوده مدل شامل: Range Rover ، Range Rover Sport ، Discovery ، NEW XJ و سایر مدل های رایج است


قسمت 2. به روزرسانی تشخیص کامیون اصلی

ECU-FLASHING - موتور چشمک زن V20.20

> 1. داده های چشمک زن کامینز را به اکتبر 2020 به روز کنید

> 2. عملکرد خواندن و نوشتن الگوی چشمک زن کامینز را اصلاح کنید



قسمت 3. به روزرسانی برنامه کلید اصلی

BMW V27.71

> 1. موتور MEVD174K ، MEVD17KW: اطلاعات ECU را بخوانید ، ISN را بخوانید ، ISN را بنویسید ، VIN را بنویسید

> موتور DME8FF_R: کد پشتیبان ، بازیابی کد

> گیربکس F شاسی 8HP: تنظیم مجدد EGS ، ارتقا E EGS

> M35080 (E شاسی متر): خواندن داده ها ، نوشتن داده ها ، تعمیر مسافت پیموده شده

> M35128 (شاسی متر F): خواندن داده ها ، نوشتن داده ها ، تعمیر مسافت پیموده شده

> M35160 (شاسی متر F): خواندن داده ها ، نوشتن داده ها ، تعمیر مسافت پیموده شده


GM - Buick Blue 6 / Chevrolet Blazer V27.82

> برنامه نویسی کلید Chevrolet Buick Blue 6 را اضافه کنید

> برنامه نویسی کلید هوشمند شورلت بلیزر را اضافه کنید


مازراتی 2015- V26.17

> برای خواندن داده های اصلی برنامه نویسی برای بدست آوردن عملکرد کد PIN ، پشتیبانی از سیستم کلید هوشمند مازراتی را بعد از 2015 اضافه کنید

> عملکرد خواندن داده های کلیدی برنامه نویسی را برای بدست آوردن کد PIN اضافه کنید


میتسوبیشی V26.71

> پشتیبانی از عملکرد برنامه نویسی کلیدی برای تمام سالهای مدل در چین ، ژاپن ، استرالیا ، ایالات متحده ، اروپا و سایر مناطق را اضافه کنید

> اضافه کردن توابعی مانند ثبت کد کلید موتور و نوشتن VIN و نوشتن VIN سیستم برنامه نویسی کلید

> انواع منوهای سال مدل را اضافه کنید

> گذرواژه پیش فرض و برنامه نویسی دقیق گذرواژه را اضافه کنید


هوندا - آکورد V26.41

> پشتیبانی از تابع از دست دادن کلیدی هوشمند Accord 2020 را اضافه کنید.

> پشتیبانی از کل کلید گم شده


VW ، آئودی ، Skoda ، SEAT V28.05

> برای بهبود تجربه کاربر ، دستورالعمل های مربوط به منوی Volkswagen 24C64 را افزایش دهید

> عملکرد محاسبه خودکار شبکه Touareg نسل 5 را اضافه کنید


ترامپچی / نیسان / فورد / لندرور / مازراتی V30.00

> خوشه ابزار را برای ابزارهای صفحه بزرگ Trumpchi GS7، GS8، GM8 (35xx) اضافه کنید.

> گروه ابزار صفحه نمایش بزرگ نیسان Teana را پس از سال 2019 اضافه کنید.

> بعد از سال 2017 خوشه ابزار دو صفحه ای رنگی جدید Mondeo Ford را اضافه کنید.

> افزودن Land Rover Range Rover Sport Edition پس از 2017 خوشه ابزار کامل LCD.

> رئیس جمهور مازراتی را از 2005 تا 2006 اضافه کنید ، بعد از 2018 ، Geberit ، Levante ، گروه ابزار رئیس جمهور.



قسمت 4. به روزرسانی عملکردهای ویژه مهم

لنت ترمز الکترونیکی (ایالات متحده) - Ford V23.55

> اضافه کردن عملکرد EPB برای 2019 Ford F150


تطبیق گیربکس - کیا V16.35

> مطابقت جعبه دنده جدید برای کیا K5 (2020-2021)


تنظیم مجدد چراغ نگهداری (ایالات متحده) - کادیلاک V28.05

> عملکرد تنظیم مجدد نور تعمیر و نگهداری را برای 2020 CT4 ، CT5 اضافه کنید


DPF - بنز V6.60

> 2. DPF را برای مرسدس بنز هاچ بک SPRINTER 906 اضافه کنید

> 3. افزودن DPF برای VITO / VIANO (VITO / VIANO) 639 هاچ بک مرسدس بنز

> 4. افزودن DPF برای مرسدس بنز هاچ بک VITO / V (کلاس جدید Vito / V) 447 (بعد از 2016)

> 5. افزودن DPF برای مرسدس بنز هاچ بک VITO / V (کلاس جدید Vito / V) 448 (بعد از 2016)

> 6. افزودن DPF برای مرسدس بنز هاچ بک SPRINTER 909 "


تطبیق دریچه گاز (آسیا) - کیا / پروتون / سوزوکی / سانگ یانگ V28.47

> برای کیا:

1. افزایش عملکرد مطابقت با گاز برای Forte (ND) ، K4 (PFC) و K5 (JFC) - (مدل های 2020)

2. اضافه کردن عملکرد مطابقت با گاز برای K2 (UC) - (مدل های 2019-2020)

3. اضافه کردن عملکرد مطابقت با گاز برای K3 (BDC) ، K5 (DL3C) ، KX5 (QLC) - (مدل های 2021)

4. اضافه کردن عملکرد تطبیق گاز برای K3 PHEV (BDC PHEV) ، K5 HEV (JFC HEV) ، K5 PHEV (JFC PHEV) ، KX1 (QE) ، KX7 (QMC) ، PEGAS (AB) - (مدل های 2020-2021)

5. اضافه کردن عملکرد تطبیق دریچه گاز برای نسل جدیدی از KX3 (SP2C) - (مدل های 2019-2021)

6. اضافه کردن عملکرد مطابقت با گاز برای Cadenza (VG) ، Witkey (VQ) ، Cee'd (ED) ، Cerato / Forte (TD) ، اپیروس (GH) ، Optima HEV (TF HEV) ، Optima (TF) ، Picanto ( TA) ، Soul (AM) ، Optima Hybrid (TF HEV) ، Opitma (TF / QF) ، QIANLIMA (JB) ، Sorento (XMA)

7. اضافه کردن عملکرد مطابقت با گاز برای سراتو / فورته (YD) - (مدل های 2014-2017)

> اضافه کردن عملکرد تطبیق دریچه گاز برای پروتون ARENA / JUMBUCK ، GEN2 ، EXORA ، PERSONA ، PERSONA ELEGANCE (DOM) ، SAGA ، SAGA BLM ، SAGA FL ، SATRIANEO ، SATRIANEO GTI ، WAJA CAMPRO / IMPIAN و WIRA / PERSONA EXPORT ، PERSONA EXPORT ، PREVE ، SAGA FLX ، SUPRIMA S و INSPIRA

> اضافه کردن عملکرد مطابقت با گاز برای سوزوکی EQUATOR ، LANDY C26 ، LANDY C27 ، Tianyu SX4

> اضافه کردن عملکرد مطابقت با گاز برای Ssangyong KORANDO ، TIVOLI-XLV ، REXTON W و RODIUS-STAVIC II




همین. از اینکه وقت خود را با ما در میان گذاشتید متشکریم!


فراموش نکنید که با ما تماس بگیرید در:


ایمیل: sales@CarDiagTool.co.uk

اسکایپ: cardiag.co.uk

Whatsapp: +86 15002705698


یا در https://www.cardiagtool.co.uk/ پیامی بگذارید


برای اینکه به ما بگویید در مورد محصولات ما چه پیشنهادها یا سوالی دارید.

Source:http://blog.cardiagtool.co.uk/xtool-obd2-products-software-upgrade-notice-march-2021/