carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store
carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store

Is Autel MK808BT Cost-efficient Enough for Most Customers?

اسکنر Autel MaxiCom MK808BT اتصال بلوتوث بی سیم بین ابزار VCI و رایانه لوحی را برای استفاده آسان از مشتریان بهبود می بخشد. اسکنر خودرو توابع پیشرفته و اساسی را انجام می دهد. علاوه بر این ، ابزار اسکن Autel MK808BT با بسیاری از وسایل نقلیه سازگار است و آن را برای DIYers ، تکنسین های راه اندازی و مکانیک حرفه ای مناسب می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار اسکن Autel OBD2 ، این بررسی Autel MK808BT را بخوانید.




اسکنر تشخیصی Autel MaxiCom MK808BT به دلیل داشتن صفحه LCD بزرگ ، منوی چند زبانه و اتصال بلوتوث ، از کاربرد ساده ای برخوردار است. با داشتن سیستم عامل android و پردازنده Cortex-A9 ، انتظار می رود این ابزار سریع و بسیار کارآمد باشد. بنابراین ، به کاربر اجازه می دهد چندین کار را همزمان انجام دهد.


is-autel-mk808bt-cost-efficient-enough-for-customers-1




جدول مشخصات فنی Autel MK808BT Scanner:


ویژگی ها / توابع Autel MK808BT

سیستم عامل اندروید 4.4.4 ™ ، کیت کت

پردازنده Cortex-A9 پردازنده (1.5 گیگاهرتز)

حافظه 32 گیگابایتی

صفحه نمایش لمسی خازنی LCD 7 اینچی با وضوح 1024x600

اتصال Mini USB 2.0

USB2.0

وای فای

HDMI نوع A

اسلات کارت Micro SD (تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند)

سنسورها سنسور نور برای تغییر خودکار روشنایی

برق و باتری

باتری لیتیوم-پلیمر 3.7 ولت / 5000 میلی آمپر ساعت


شارژ از طریق منبع تغذیه 5 VDC


عمر باتری آزمایش شده حدود 7 ساعت استفاده مداوم

ورودی شارژ باتری 5 ولت / 1.5 آمپر

مصرف برق 600 میلی آمپر (LCD با روشنایی پیش فرض روشن ، Wi-Fi روشن) @ 3.7 ولت

تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان (SAS) بله

سرویس DPF بله

ترمز ترمز ABS بله

پاک کردن کدها بله

IMMO ضد سرقت مطابقت دارد بله

VIN ، CID و CVN بله

خواندن / پاک کردن توابع کد بله

پوشش خودرو وسیله نقلیه در سال 1996 یا جدیدتر ساخته شده است

ابعاد 15.1 11. 11.8 4. 4.7 اینچ

وزن 5.64 پوند

پروتکل های ISO9141-2 ، ISO14230-2 ، ISO15765 ، K / L-Line ، کد چشمک زن ، SAE-J1850 VPW ،

SAE-J1850PWM ، ISO11898 (Highspeed ، Middlespeed ، Lowspeed و Singlewire CAN ، CAN مقاوم در برابر خطا) ، SAE J2610 ، GM UART ، پروتکل اکو بایت UART ، پروتکل Honda Diag-H ، TP2.0 ، TP1.6

به روز رسانی نرم افزار 12 ماه رایگان



جزئیات بیشتر اسکنر Autel MK808BT را از Eight Aspects برای مشتریان توضیح داد.




1. ساخت و ساز


اسکنر تشخیصی Autel MaxiCom MK808BT بخوبی ساخته شده است تا در برابر شرایط سخت کف گاراژ مقاومت کند. این دستگاه از یک طراحی ارگونومیک منحصر به فرد با محافظ بیرونی لاستیکی برخوردار است. علاوه بر این ، دارای محفظه داخلی محکم است. این دستگاه همچنین دارای طراحی سبک و کم حجم است. در نتیجه ، کار با آن ساده است و می توانید با آن به هر مقصد سفر کنید. این محصول با یک صفحه نمایش لمسی LCD 7 اینچی با صفحه نمایش با وضوح 1024 600 600 ارائه می شود. با چنین وضوح ، خواندن و پاک کردن کدهای خطا بسیار آسان می شود. حتی در مکان های تاریک نیز می توانید این کار را انجام دهید.




2. عملکردها


آنچه Autel MK808BT را از سایر ابزارهای اسکن در همان محدوده قیمت جدا می کند ، تعداد عملکردهایی است که ارائه می دهد. این ابزار اسکن ممکن است ارزان تر از بسیاری از اسکنرهای حرفه ای بی سیم باشد ، اما مواردی فراتر از تشخیص کدهای خطای اساسی است. همچنین می توانید از آن برای تشخیص عملکردهای خاص و عملکردهای پیشرفته استفاده کنید. در اینجا برخی از کارهایی که تشخیص می دهد وجود دارد:




(1) تشخیص کلیه سیستم ها. این ابزار اسکن می تواند تمام سیستم های الکترونیکی خودرو ، از جمله موتور ، ABS ، سیستم انتقال قدرت ، SRS ، سیستم ترمز و موارد دیگر را در خودرو شما تشخیص دهد. ابزار اسکن همچنین داده های زنده را به صورت متن ، نمودار و آنالوگ برای بررسی ساده داده ها نمایش می دهد.




(2) دستگاه 23 عملکرد سرویس به علاوه ارائه می دهد. این موارد شامل تنظیم مجدد روغن ، خونریزی ترمز ABS ، BMS ، PDF ، EPB ، SAS ، انژکتورهای تنظیم کننده ، کلیدهای IMMO ، بازسازی PDF ، ثبت باتری و غیره است.




(3) گذشته از توابع اساسی و ویژه ، واحد را می توان برای اجرای توابع پیشرفته نیز بزرگ نوشت. این موارد شامل برنامه نویسی کلید fob ، خونریزی خودکار ABS و سرویس TPMS است. با این حال ، شما باید در تماس باشید و کشف کنید که آیا این عملکردها بر روی مدل و مدل اتومبیل شما کار می کند.




(4) این اسکن همچنین با فناوری Auto VIN ارائه می شود که به طور خودکار ساخت ، مدل و سال خودرو را مشخص می کند. در نتیجه ، لازم نیست هنگام تشخیص ماشین ، مشخصات آن را وارد کنید.




3. پوشش وسایل نقلیه گسترده


Autel MaxiCom MK808BT با ساختها و مدلهای مختلف خودرو سازگار است. این دستگاه روی بیش از 80 ماشین ساخت داخلی ، آسیایی و اروپایی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه شما در سال 1996 یا جدیدتر ساخته شده است. همچنین ، با پشتیبانی Autel در تماس باشید تا بدانید اتومبیل شما سازگار است یا نه. این به این دلیل است که بسیاری از افراد دارای مشکلات سازگاری بوده اند.




4. سریع و کارآمد


کار در گاراژ اتومبیل یا تعمیرگاه اتومبیل کار آسانی نیست زیرا مجبورید بسیاری از وسایل نقلیه را در یک روز تشخیص دهید. با توجه به این موضوع ، داشتن یک اسکنر سریع و کارآمد بسیار مهم است. Autel MK808BT نتایج سریع و قابل اطمینان را ارائه می دهد. با تشکر از سیستم عامل Android 4.4.2 KitKat و زمان بوت شدن سریع شما امکان چند وظیفه ای را می دهد. همراه با پردازنده قدرتمند Cortex A-9 ، می توانید وسایل نقلیه زیادی را در یک روز تشخیص دهید.




5. اتصال آسان و کار


جدا از اینکه سریع و کارآمد است ، اتصال و کار با دستگاه نیز آسان است. از ویژگی های بی سیم استرابط تشخیصی MaxiVCI mini که کانکتور اتصال داده خودرو را به رایانه لوحی متصل می کند. برای کار کردن اتصال بی سیم ، باید در فاصله 10 متری باشید ، که برای اکثر تعمیرگاه های اتومبیل مناسب نیست.




و با رابط کاربری بصری ، کار با این اسکنر اصلاً نباید مشکلی باشد. همه عملکردها در صفحه بزرگ ظاهر می شوند و حتی می توانید آزمایشات خود را در مناطق کم نور انجام دهید.




6. باتری داخلی


اگر شارژ وسیله نقلیه شما تمام شود ، هنوز می توانید دلیل روشن شدن چراغ موتور چک را تعیین کنید. این دستگاه با یک باتری لیتیوم-پلیمر 3.7 ولت / 5000 میلی آمپر ساعت ارائه می شود. در صورت تمام شدن شارژ ماشین ، این باتری رایانه لوحی شما را تأمین می کند. بنابراین ، این فقط به قدرت خودرو بستگی ندارد. با کمال تعجب ، مدت زمان طولانی آن 7 ساعت است.




7. ارتقا software نرم افزار رایگان


Autel یک سال به روزرسانی نرم افزار رایگان را در اختیار خریداران اسکنرهای خود قرار می دهد. پس از یک سال ، به شما برای پرداخت به روزرسانی نرم افزار ، که نسبتاً ارزان نیستند ، پرداخت خواهید شد. اما اگر به اسکنر خود برای داشتن آخرین نرم افزار نیاز دارید ، گزینه دیگری ندارید.




8. ضمانت


سازنده همچنین یک سال گارانتی ارائه می دهد که با توجه به پول نقدی که باید برای تهیه این اسکنر هزینه کنید بسیار عالی است.




مزیت Autel MK808BT عمدتا در مورد چیست؟


(1) ساختاری مقاوم با محافظ بیرونی لاستیکی


(2) طراحی کاربر پسند


(3) طیف وسیعی از وسایل نقلیه را پوشش می دهد


(4) چندین عملکرد را انجام می دهد


(5) واحد مقرون به صرفه با ویژگی های خارق العاده


(6) منویی چند زبانه دارد


(7) سریع و دقیق در عملکرد


(8) تبلیغ آسان برای اتصال با اتصال BT کار می کند


(9) این نرم افزار رایگان به مدت یک سال به روز می کند


(10) ضمانت 1 ساله




اگرچه این اسکنر بسیار قدرتمند و حرفه ای است ، اما تاکنون هنوز محدودیت های جزئی دارد. اما این تاثیری ندارد که در واقع برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است.




به محدودیت های جزئی آن نگاه کنید:


(1) اشتراک در به روزرسانی های نرم افزار پس از یک سال بروزرسانی رایگان ، تا حدودی گران است.


(2) فاقد محافظ صفحه ای است که باید برای مشتریان ارسال می شد.




زمان تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است:


اگر به دنبال یک اسکنر حرفه ای بوده اید اما پول کافی برای پس انداز ندارید ، اسکنر تشخیصی Autel MK808BT ابزاری مناسب برای شماست. این دستگاه می تواند از طریق بلوتوث متصل شود و عملکردهای اساسی ، منحصر به فرد و پیشرفته را انجام می دهد. همچنین سریع است و نتایج دقیقی را به همراه دارد. خواه یک حرفه ای ، مکانیک استارتاپ یا DIY باشید ، عاشق این ابزار می شوید.




همین از اینکه وقت خود را با ما در میان گذاشتید متشکریم


فراموش نکنید که با ما تماس بگیرید در:


ایمیل: sales@CarDiagTool.co.uk

اسکایپ: cardiag.co.uk

Whatsapp: +86 15002705698


یا در https://www.cardiagtool.co.uk/ پیامی بگذارید


برای اینکه به ما بگویید در مورد محصولات ما چه پیشنهادها یا سوالی دارید.

Source:http://blog.cardiagtool.co.uk/is-autel-mk808bt-cost-efficient-enough-for-most-customers/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد