carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store
carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store

راه حل ممکن برای خاموش کردن کلاستر VW پس از خواندن پین Pogo

سعی کردم از طریق VVDI Key Tool Plus تاچو را با GODIAG GT110 بخوانم، در حین کار قطعه کاملاً خاموش شد، اکنون دیگر کار نمی کند، همچنین روی خودرو نیست، چه چیزی ممکن است خراب شود، نسوخته است یا چیز عجیب دیگری.

راه حل ممکن:




1. ابزار VVDI را بررسی کنید اگر هنوز در برنامه نویسی sige است، پشتیبان eprom را بنویسید و آماده است




2. چکمه را اشتباه ساخت و منفجر کرد، دیگر قابل نجات نیست




3. سعی کنید آن را بازنشانی کنید تا از حالت سرویس خارج شود. اگر نه، ممکن است کابل روبان در جلو را شکسته باشید




4. من سعی کردم از آئودی A1 اینجوری با VVDI 2 بسازم و همان کابل و قاب در حالت سرویس و چیز عجیبی باقی ماند. بعد از اینکه با Abrite خواندم تماس‌های برنامه‌ریزی‌شده‌ای که خوب شد




5. روش پین Pogo تبدیل خوشه دمیده!

متوجه خواهید شد که در یکی از خطوط داده eeprom اتصال اتصال به زمین دارید، این دمیده NEC است




انجام شد! امیدوارم این کمک کند!

http://blog.cardiagtool.co.uk/possible-solution-to-vw-cluster-off-after-pogo-pin-reading/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد