carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store
carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store

V1.21 لیست خدمات اختیاری برنامه نویس ECU PCMtuner

در این مقاله تمام خدمات اختیاری V1.21 PCMtuner ECU Programmer را به شما نشان خواهیم داد.


Check the Service List below:

Service ItemItem No.Price(EURO)
Stage 1 (Stock car)XNR-SS368€70
Stage 2 (Modify intake and  exhaust system car)XNR-SS369€80
Stage 3 (Big turbo changed car)XNR-SS370€250
توابع دیگر
(حذف GPF/OPF
حذف DPF
حذف EGR
حذف DTC
حذف ADBlue
رفع HOT Start
حذف IMMO
کالیبراسیون آمادگی
فلپ / حذف چرخش
حذف TVA
کالیبراسیون نمایشگرهای ورزشی
کاهش نویز شروع سرد
غیرفعال سازی کیک داون
StartStop غیر فعال کردن
حذف MAF
حذف محدود کننده سرعت
مانیتورینگ گشتاور را غیرفعال کنید

فعال سازی Burbles
فعال سازی پاپ کورن
حذف EVAP
برداشتن فلپ اگزوز
حذف SAP
حذف AGS
BMS/BPCM

حذف لامبدا/O2
راه اندازی کنترل
محافظت از خواندن OBD

کالیبراسیون سنسور تقویت کننده
LC، AL و NLS برای MED9.1
رفع چک سام


XNR-SS367€60 each


Part 1. Stage 1 - Stocking Car Functionقسمت 1. مرحله 1 - عملکرد ماشین جوراب ساق بلند

مشتریانی که قبلا PCMtuner V1.21 را خریداری کرده اند، باید حساب های خود را در وب سایت (https://support.vz-performance.com/) داشته باشند.

توابعی مانند WinOLS damaos، A2L، MAPPACKGE، فایل های VR در این وب سایت رایگان هستند.

هنگامی که وارد وب سایت می شوید، می توانید عملکرد نرم افزار مورد نیاز خود را با توجه به شماره قطعه ECU خود جستجو کنید.

v1.21-pcmtuner-ecu-programmer-optional-service-list-1 v1.21-pcmtuner-ecu-programmer-optional-service-list-2

تنظیم مرحله 1 رایج ترین گزینه است. این آهنگ‌ها و مدها معمولاً نیازی به مدهای اضافی ندارند. به سادگی یک اصلاح مرحله 1 را اضافه کنید و بروید. با وجود اینکه اکثر آهنگ‌های مرحله 1 نیازی به مد ندارند، هنوز هم مودهای خوبی وجود دارد که با کوک مرحله 1 ترکیب می‌شوند. ورودی و اگزوز حالت‌های مرسوم مرحله 1 هستند که باید همراه با لحن باشند.

موتورهای تنفس طبیعی ممکن است با این مودها و تیونینگ های اولیه فقط حدود 5 تا 20 اسب بخار قدرت داشته باشند. با این حال، موتورهای توربو معمولاً تنها با یک لحن قدرتی بین 20 تا 50 اسب بخار افزایش می‌دهند. حالت‌های پایه پیچ و مهره را اضافه کنید، و برخی از موتورهای توربو حتی ممکن است با تنظیم مرحله 1 حدود 100 اسب بخار قدرت داشته باشند.

حالت‌های مرحله 1 عموماً شامل ورودی‌ها، اگزوز cat-back، سوپاپ‌های دمنده و سایر حالت‌های اولیه موتور پیچ و مهره هستند. باز هم هیچ یک از اینها علم کاملی نیست. با این حال، ایده کلی این است که تنظیم مرحله 1 و مدها چیزهای اساسی هستند که معمولاً نیازی به اصلاح بیشتر ندارند.

حالت‌های معمولی مرحله 1 عموماً برای DIY مناسب هستند و باید روی یک موتور استاندارد که در شرایط خوبی است کار کنند. برخی از نمونه‌های حالت‌های مرحله 1 عبارتند از، کیت‌های القایی، فیلترهای هوای پانل، اگزوزهای ورزشی، تنظیم‌کننده‌های فشار سوخت، نقشه ساده موتور یا تغییرات زمان‌بندی، خاموش کردن سوپاپ‌ها/دیورترها و موارد مشابه. بسیاری از این حالت‌های مرحله یک که به راحتی جا می‌شوند، اولین کاری هستند که افراد روی ماشین پروژه خود انجام می‌دهند. فقط به این دلیل که آنها محبوب هستند، به این معنی نیست که آنها مدهای خوبی هستند یا به افزایش قدرت قابل توجهی اضافه می کنند.


قسمت 2. مرحله 2 - اصلاح عملکرد سیستم مکش و اگزوز خودرو

مشتریانی که قبلا PCMtuner 1.21 را خریداری کرده اند، باید حساب های خود را در وب سایت (https://support.vz-performance.com/) داشته باشند.

هنگامی که وارد وب سایت می شوید، می توانید عملکرد نرم افزار مورد نیاز خود را با توجه به شماره قطعه ECU خود جستجو کنید.

v1.21-pcmtuner-ecu-programmer-optional-service-list-3 v1.21-pcmtuner-ecu-programmer-optional-service-list-4 v1.21-pcmtuner-ecu-programmer-optional-service-list-5

تنظیم و حالت‌ها مرحله 2

افزایش قدرت HP: 25-200+ اسب بخار

مدهای مورد نیاز: تنظیم، ورودی، اگزوز


مرحله 2 جایی است که بسته به ماشین خاص مورد نظر، شرکت تیونینگ و سایر عوامل، همه چیز می تواند بسیار متفاوت باشد. آنچه منصفانه است بگوییم این است که تنظیم مرحله 2 و مدها تهاجمی تر هستند. آهنگ های مرحله 2 معمولاً برای استفاده با سایر تغییرات طراحی شده اند. این ایده خوبی است که از قبل حالت های اولیه مرحله 1 مانند ورودی و اگزوز را داشته باشید.

سپس مدهای بیشتری مانند هدر برای موتورهای NA یا لوله های پایین برای موتورهای توربو اضافه می کنید. ارتقاء سیستم خنک کننده مانند FMIC نیز حالت های مرسوم مرحله 2 هستند. لیست ادامه دارد و ما لیستی را در خلاصه مرحله 2 مانند آنچه در بالا انجام دادیم ارائه خواهیم داد.

اینها هنوز هم حالت‌های پیچ و مهره نسبتاً ساده‌ای هستند که کارها را یک گام فراتر از مرحله 1 می‌برند. ما کاملاً به نقطه اضافه کردن القایی اجباری یا ارتقاء توربوهای استوک یا سوپرشارژرها نمی‌رسیم. مرحله 2 معمولاً جایی است که شما به دنبال به حداکثر رساندن قدرت و عملکرد قبل از رفتن به حالت های جدی تر و گران قیمت هستید.

این کمی گیج کننده است زیرا اغلب می تواند تنوع زیادی در تنظیم مرحله 2 و حالت ها وجود داشته باشد. برخی از موتورها را ممکن است مرحله 2 با تنظیم، ورودی و هدر در نظر بگیریم. یکی دیگر ممکن است هنوز مرحله 2 باشد، اما دارای مودهای بیشتری مانند بادامک، منیفولد ورودی، ارتقاء پمپ بنزین و انژکتور و غیره باشد.


قسمت 3. مرحله 3 - تغییر ماشین ها با عملکرد توربو بزرگ

مشتریانی که قبلا PCMtuner 1.21 را خریداری کرده اند، باید حساب های خود را در وب سایت (https://support.vz-performance.com/) داشته باشند.

هنگامی که وارد وب سایت می شوید، می توانید عملکرد نرم افزار مورد نیاز خود را با توجه به شماره قطعه ECU خود جستجو کنید.


مدهای مورد نیاز: مدهای مرحله 2 + ده ها گزینه مختلف


شرکت های زیادی فراتر از حالت های مرحله 3 یا تیونینگ نمی روند. به این ترتیب، مرحله 3 اغلب همه چیز، بدون هزینه و تهاجمی ترین راه اندازی برای قدرت های بزرگ است. اینجاست که موتورهای NA شروع به اضافه کردن القایی اجباری و/یا خسته کننده و نوازش موتور می کنند. موتورهای توربو و سوپرشارژر به دنبال توربوها و سوپرشارژرهای بزرگتر هستند.

تقریباً همه موتورها در این مرحله به مدهای سوخت رسانی گسترده نیاز دارند. بسیاری از خودروهای مدرن از تزریق مستقیم استفاده می کنند که می تواند بسیار توانمند باشد. با این حال، این سیستم‌ها بر فشار فوق‌العاده بالا متکی هستند و اصلاح آن‌ها سخت‌تر است. بسیاری به دنبال اضافه کردن پمپ های سوخت اضافی و تزریق پورت هستند. همچنین ممکن است زمان آن رسیده باشد که به قسمت های داخلی موتور مانند بلوک، میله ها، یاتاقان ها، پیستون ها، ناودانی های سر و غیره پرداخته شود. مواردی مانند این هنگام حرکت به مرحله 3 یا 3+ راه اندازی رایج است.

وقتی نوبت به تنظیم مرحله 3 و مودها می شود، افزایش قدرت واقعاً نامحدود است. می توانید همه چیز را ساده نگه دارید یا یک موتور 1000+whp بسازید. بسیاری از آهنگ‌های واقعی در این مرحله به صورت مرحله‌ای پیش نمی‌روند. در عوض، بیشتر تنظیم سفارشی برای رسیدن به اهداف خاص شما است.


بخش 4. سایر عملکردها - حذف GPF/OPF، حذف DPF، حذف EGR و غیره.

مشتریانی که قبلا PCMtuner 1.21 را خریداری کرده اند، باید حساب های خود را در وب سایت (https://support.vz-performance.com/) داشته باشند.

هنگامی که وارد وب سایت می شوید، می توانید عملکرد نرم افزار مورد نیاز خود را با توجه به شماره قطعه ECU خود جستجو کنید.

به عنوان مثال، اگر شماره قطعه ECU شما 4G0907551F است، می توانید "4g090" را جستجو کنید، تمام فایل های مرتبط نمایش داده می شوند..

v1.21-pcmtuner-ecu-programmer-optional-service-list-6


برای اطلاعات بیشتر، بررسی کنید:


Stage 1 for stock car

Stage 2 for modify intake and exhuast system car

Stage 3 for big turbo changed car

Other Functions (GPF/OPF Removal, DPF Removal, IMMO Removal...)


https://www.cardiagtool.co.uk/

Email:sales@cardiagtool.co.uk

Skype: cardiag.co.uk

Whatsapp: +86 15002705698

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد