carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store
carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store

تعمیر FRM EEPROM خراب BMW: Xhorse یا Autel؟

داده‌های ماژول فوت ول ممکن است به دلیل مشکلات منبع تغذیه یا تعویض باتری خراب شوند.

بنابراین، برای تعمیر ماژول فوت ول خراب، از چه ابزارهایی می‌توانیم استفاده کنیم، Xhorse یا Autel؟

1.Xhorse

ابزارهای Xhorse باید روی FRM کار کنند.

اگر سری E هستید، از VVDI PROG، Multi Prog یا Key Tool Plus استفاده کنید.

اگر سری F هستید، از VVDI PROG یا Multi Prog استفاده کنید.

مراحل:

1. فایل خراب اصلی را از dflash بخوانید و ذخیره کنید.

2. از تابع 'data repair' استفاده کنید و dflash را بارگذاری کنید.

3. داده‌های فلش اصلاح‌شده را دوباره بنویسید.

4. فایل تعمیر شده را با سایر راه‌حل‌های آزمایش‌شده مقایسه کنید.

5. اگر کار نکرد، dflash_to_eeprom را امتحان کنید، فلش را به eeprom تبدیل کنید و دوباره بنویسید.

VVDI Multi Prog:

FRM-E-SERIES REPAIR>>DATA-REPAIR

VVDI Key Tool Plus:

PROG>>OTHER>> BMW>>FRM-E-SERIES (MC9S12XEQ384) DATA REPAIR

2.Autel

Autel IM608 IM508 در تعمیر فایل خراب فلش ISTAP از یک جلسه برنامه‌نویسی کلید OBD2 ناموفق خوب عمل می‌کند.

پشتیبانی از انواع مختلف FRM.

خواندن و تعمیر خودکار داده‌ها.

تمام شد! امیدوارم مفید باشد!

http://blog.cardiagtool.co.uk/repair-bmw-corrupt-frm-eeprom-xhorse-or-autel/

چگونه از پین OBDSTAR VW POGO استفاده کنیم؟

کابل OBDSTAR VW4-AKL برای خواندن داده‌های ایموبیلایزر VW IMMO4 طراحی شده است. این کابل با ابزارهای OBDSTAR مانند X300 Classic G3 و همچنین سایر برنامه‌ریزها کار می‌کند.

در اینجا نحوه استفاده از آن را به شما نشان خواهیم داد.

داشبورد:

NEC+24C32

NEC+24C64

1.NEC+24C32

به سادگی ابزار OBDSTAR را با استفاده از کابل جدید به داشبورد وصل کنید.


انتخاب کنید

CAR IMMO>>VW AUDI SKODA SEAT V35.21>>SKODA>>سیستم انتخاب دستی>>دستگاه اندازه‌گیری CAN نسل چهارم>>VDO NEC+24C32>>تمام کلیدها گم شده‌اند (داده‌های IMMO را مستقیماً از طریق سیم‌کشی VW4-AKL بخوانید)

دستورالعمل‌ها را برای خواندن EEPROM دنبال کنید.

داده‌های IMMO را بخوانید.

2.NEC+24C64

انتخاب کنید

سیستم IMMO خودرو >> VW AUDI SKODA SEAT V35.21 >> VW >> سیستم انتخاب دستی >> نسل چهارم CAN Meter >> VDO NEC+24C64 (سیستم رنگ سنج 2013) >> تمام کلیدها گم شدند (اطلاعات IMMO را مستقیماً از طریق سیم کشی VW4-AKL بخوانید)

خواندن EEPROM.

خواندن اطلاعات IMMO.

تمام شد! اینگونه از پین OBDSTAR VW POGO استفاده کنید.

http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-use-obdstar-vw-pogo-pin/

آیا VVDI Key Tool Plus می‌تواند فلش خراب CAS3++ ISTAP را تعمیر کند؟

Autel IM608 IM508 در تعمیر فایل فلش ISTAP خراب از یک جلسه برنامه‌نویسی کلید OBD2 ناموفق، عملکرد خوبی دارد.

در اینجا سعی می‌کنیم از Key tool Plus Pad به عنوان روشی جایگزین برای تعمیر CAS3++ خراب استفاده کنیم.

ما قبلاً دستگاه CAS3 را باز کرده‌ایم و از آداپتور Xhorse CAS3/3+ استفاده خواهیم کرد.

فایل CAS3+ FLASH و EEPROM را بخوانید.

سپس انتخاب کنید

عملکرد بیشتر>>تعمیر فلش (بدون ESL)

قرص Key Tool Plus داده‌های فلش را می‌نویسد.

تمام شد! Xhorse همچنین CAS3+ ISTAP فلش خراب را تعمیر می‌کند.

منبع: AutoHack

http://blog.cardiagtool.co.uk/can-vvdi-key-tool-plus-repair-corrupt-cas3-istap-flash/

رفع مشکل حفاظت از قطعات رادیو آئودی توسط VVDI Multi Prog

در اینجا ما سعی کردیم یک واحد رادیو آئودی را با استفاده از ابزارهای مختلف جدا کنیم.

نتیجه این است که برنامه‌نویس‌های CG شکست خوردند اما VVDI Multi Prog این کار را انجام داد.

بررسی کنید که چگونه انجام می‌شود!

واحد رادیو را باز کنید.

تراشه لحیم‌زدایی.

سعی کردم با استفاده از CGPRO و CG100 داده‌ها را بخوانم اما آنها شکست خوردند.

روی Xhorse Multi Prog امتحان کردم.

و با موفقیت eeprom 24C256 را خواند.

تمام شد! اینگونه است که Multi Prog تراشه 24C256 را از ماژول رادیو آئودی می‌خواند.

منبع: YOYO Diagnostic

http://blog.cardiagtool.co.uk/audi-radio-unit-component-protection-fix-by-vvdi-multi-prog/

OBDSTAR P50 پاک کردن موفقیت آمیز کیسه هوای تصادف تویوتا کمری 2022

ابزار تنظیم مجدد کیسه هوا OBDSTAR P50 روی خودروهایی مانند آئودی، ولوو و تویوتا به خوبی کار می‌کند.

در اینجا یک بررسی ارائه شده است:

تمیز کردن ماژول کیسه هوا. تویوتا کمری 2022 آمریکایی، ماژول تصادف، چندین کیسه منفجر شده، کیسه‌های تعویض شده، باز کردن قفل کمربند، برداشتن و تمیز کردن ماژول از طریق PinOut با OBDSTAR P50، تقریباً 30 دقیقه طول کشید اما خوب از آب درآمد.

خواندن ماژول کیسه هوا توسط P50.

دانلود فایل فلش.

نوشتن فایل فلش.

پاک کردن داده‌های تصادف.

خواندن کدهای خطا.

ماشین با موفقیت روشن می‌شود.

تمام شد! به این ترتیب OBDSTAR P50 داده‌های تصادف تویوتا کمری 2022 را تنظیم مجدد کرد.

http://blog.cardiagtool.co.uk/obdstar-p50-erase-toyota-camry-2022-crash-airbag-success/