طبق بازخورد یکی از مشتریان، او نمی تواند تبلت Launch X431 PRO5 خود را روشن کند. رایانه لوحی نشان می دهد "دستگاه شما خراب است. نمی توان به آن اعتماد کرد و راه اندازی نمی شود".
در اینجا فناوری Cardiagtool به اشتراک می گذارد
راه حل:
"about.img" را توسط "Qfil" وارد کنید. (برای دریافت بسته نرم افزاری به روز با فروشنده خود تماس بگیرید)
مراحل:
1) "emmc_appsboot_printlog_and_repair.mbn" را دانلود کنید
2) سیستم راهنمایی لنوو "TB-X605FC_S000078_200120_PRC" را دانلود کنید
3) "Qfil" را روشن کنید، "TB-X605FC_S000078_200120_PRC" را بارگیری کنید
4) پس از خاموش شدن دستگاه، دکمه ولوم + را در حین وصل کردن کابل USB نگه دارید.
دستگاه به EDL سوئیچ می کند و "Qfil" پورت 9008 را شناسایی می کند.
5) انتخاب کنید
ابزار>> مدیر پارتیشن
6) خطی را پیدا کنید که برچسب "درباره" را نشان می دهد.
7) خط "درباره" را انتخاب کنید و "Manage Partition Data" را انتخاب کنید.
8) "بارگیری تصویر" را انتخاب کنید
9) "emmc_appsboot_printlog_and_repair.mbn" را در مرحله 1 بارگیری کنید
10) انتخاب کنید
Close>>Close>>OK
سپس دستگاه به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.
11) پس از خاموش شدن دستگاه، دکمه ولوم + را در حین وصل کردن کابل USB نگه دارید.
دستگاه دوباره به حالت 9008 سوئیچ میکند و در دادههای اصلی بارگیری میشود
انجام شده! این روش برای سایر اسکنرهای Launch X431 با آن مشکل نیز کاربرد دارد.
برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید
https://www.cardiagtool.co.uk/wholesale/brand-launch-x431/