carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store
carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store

بررسی اسکنر Autel MaxiSYS Pro MS908P: بهترین در بازار؟

g بدون هیچ آویز. علاوه بر این ، این یک دیسک سخت داخلی 32 گیگابایتی دارد که فضای ذخیره سازی کافی برای داده های مشتری فراهم می کند.اگر به دنبال اسکنری هستید که بتواند برنامه نویسی ECU و تشخیص تخصصی خودرو را انجام دهد ، اسکنر تشخیصی Autel Maxisys Pro MS908P ابزاری عالی و ایده آل برای شماست. استفاده از این دستگاه آسان است و دارای ویژگی های فوق العاده ای برای عملکرد بهینه است. این نسخه به روز شده اسکنر تشخیصی Autel MS908 است. Maxisys Pro MS908P به اندازه کافی از ویژگی های مورد نیاز یک مکانیک یا تعمیرگاه ماشین برخوردار است.




Maxisys Pro MS908P بر روی سیستم عامل Android کار می کند ، که نه تنها سریع است بلکه به کاربر امکان می دهد چند برنامه را همزمان و چندین برنامه را مدیریت کند. علاوه بر این ، ابزار اسکن تشخیصی می تواند بیش از 80 وسیله نقلیه ساخت داخل ایالات متحده آمریکا ، اروپا و آسیا را پوشش دهد.


autel-maxisys-ms908p-scanner-review-best-one-in-market-1


نمودار مشخصات فنی اسکنر تشخیصی خودرو Autel Maxisys Pro MS908P:




ویژگی های Autel Maxisys Pro MS908P

صفحه لمسی خازنی LED 8.0 اینچی با وضوح 1024x768P را نمایش دهید

سیستم عامل آندروید

پردازنده 6 هسته ای Samsung Exynos (1.3 گیگاهرتز چهار هسته ای ARM Cortex-A7 + 1.7 گیگاهرتز دو هسته ای ARM Cortex-A15)

EPB ، ABS / SRS ، کالیبراسیون SAS ، DPF بله

تست تعادل نیرو و اسکن خودکار بله

حافظه داخلی 2 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت رام

چراغ موتور را بررسی کنید بله

تنظیم مجدد روغن بله

دوربین 8.0 مگاپیکسلی ، AF با چراغ قوه

داده های قاب را بله ببندید

داده های زنده را با متن بله نمایش می دهد

حالت های ضبط تجزیه و تحلیل نمودار شکل موج تمام صفحه

اتصال Wi-Fi (802.11 b / g / n) ، DB16 DLC ، USB 2.0 ، کارت SD (پشتیبانی تا 32 گیگابایت)

تست های تحریک بله

اطلاعات ECU بله

کولیس ترمز الکترونیکی را باز و بسته کنید بله

انژکتور کدگذاری بله

همه انواع DTC را بله بخوانید

ورودی / خروجی صدا بلندگوی منفرد ، میکروفون

اعلان های پیام فوری در زمان واقعی بله

بعد از بازیابی YES ، کدها را به راحتی پاک کنید

داده های ضبط شده را با Wi-Fi بله چاپ می کند

پوشش بیش از 80 وسیله نقلیه آمریکایی ، آسیایی و اروپایی: آکورا ، آئودی ، بنتلی ، بوگاتی ، کرایسلر ، بنز ، Bmw ، سیتروئن ، داگ ، دوو ، فورد ، هولدن ، هوندا ، فیات ، Gm ، Gmc ، هیوندای ، اینفینیتی ، جیپ ، کیا ، ایسوزو ، جگوار ، لندرور ، مینی ، میتسوبیشی ، لکسوس ، میباخ ، مزدا ، نیسان ، پژو ، رنو ، ساب ، پیون ، اوپل ، پورشه ، صندلی ، اسکودا ، سوبارو ، سوزوکی ، تویوتا ، اسمارت ، اسپرینتر ، واکسهال ، ولوو ، فولکس واگن ، Vw و غیره ..

گزینه را به روز کنید به روز رسانی یک ساله رایگان

ضمانتنامه

ضمانت محدود 1 ساله

 




در بخش بعدی ، ما اسکنر MS908P را به طور مفصل از نه جنبه توصیف خواهیم کرد.




1. طراحی جمع و جور و سبک


Maxisys Pro MS908P با ابعاد 9 18 18 7. 7.6 اینچ یک ابزار جمع و جور است که به راحتی قابل اداره و ذخیره است. علاوه بر این ، وزن آن 28.9 پوند است ، به این معنی که سبک وزن است. بنابراین ، می توانید آن را حمل کنید یا با خیالی آسوده نگه دارید. علاوه بر این ، این یک کیف حمل محکم دارد که از آسیب آن جلوگیری می کند.


 


2. پوشش وسایل نقلیه گسترده


اگر مکانیکی هستید که با اتومبیل های مارک های مختلف و سال تولید سر و کار دارید ، دیگر جای نگرانی نیست. این بدان دلیل است که ابزار اسکن Maxisys MS908P بیش از 80 مدل ساخت و مدل خودرو را در ایالات متحده آمریکا ، اروپا و آسیا پوشش می دهد. برخی از مارک های معروف شامل GM ، Ford ، Chrysler ، Audi ، VW ، BMW ، Toyota ، Benz ، Jaguar ، Honda ، Hyundai ، Mitsubishi و ... هستند.




3. پردازنده فوق العاده سریع


یک دلیل بزرگ وجود دارد که آندروید محبوب ترین پردازنده در تبلت ها و تلفن ها است. فوق العاده سریع است و به شما امکان می دهد چند وظیفه ای انجام دهید. از آنجا که اسکن تشخیصی Autel Maxisys Pro MS908P با پردازنده Android ارائه می شود ، انتظار می رود این دستگاه بسیار سریع باشد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 4.0 است و دارای یک پردازنده قوی Cortex-A9 Samsung Exynos 1.4 گیگاهرتز است که سرعت آن را بهبود می بخشد. این ابزار با زمان بوت 20 ثانیه ، 5 برابر سریعتر از ابزارهای اسکن مشابه موجود در بازار است.


4. صفحه نمایش بزرگ و واضح TFT


با نمایشگر لمسی 9.7 اینچی IPS ، هیچ نتیجه یا اطلاعاتی نمایش داده نمی شود. این وضوح با وضوح صفحه نمایش 1024 76 768 کاملاً واضح است ، بنابراین ، حتی در مکان های تاریک نیز قادر خواهید بود دید واضحی داشته باشید. علاوه بر این ، صفحه نمایش چند لمسی به شما امکان می دهد 5 لمس همزمان داشته باشید.




5. فناوری Auto-Vin


اگر وسایل نقلیه با قابلیت CAN دارید ، استفاده از این دستگاه نه تنها سرگرم کننده بلکه بسیار سریع خواهد بود. زیرا فناوری Auto-VIN شناسایی سریع و دقیق وسایل نقلیه را فراهم می کند. داده ها نشان داده شده است ، متن و همچنین نمودار است ، بنابراین تجزیه و تحلیل نتایج را سریع و آسان می کند.




6. شارژ باتری و مدت زمان طولانی


برخلاف سایر ابزارهای اسکن سطح پایین Autel که باتری ندارند ، می توانید با استفاده از ابزار اسکن تشخیصی MS908P تجزیه و تحلیل بررسی خارج از خودرو را برای شما فراهم کنند. این یک باتری 11000mAH-3.7V دارد. این باتری می تواند 8 ساعت مداوم قبل از نیاز به شارژ مجدد کار کند.




7. MaxiFix و ورود به سیستم داده ها


اگر می خواهید به صورت آنلاین راه حل دریافت کنید یا در مورد برخی از موارد تشخیص با انجمن Autel مشورت کنید ، می توانید این کار را از طریق پلتفرم MaxiFix انجام دهید. همچنین ، ویژگی ثبت اطلاعات به شما امکان می دهد برای کمک بیشتر با تیم فنی Autel ارتباط برقرار کنید.


8. ظرفیت ذخیره سازی کافی


اول از همه ، MS908P با یک RAM 2 گیگابایتی DDR-3 همراه است ، که به طور کامل تعداد زیادی فایل را کنترل می کند و از جریان زنده پشتیبانی می کند


9. اینترنت به روز شده و گارانتی


Autel به کاربران این محصول یک سال بروزرسانی رایگان ارائه می دهد. بعد از این مدت ، شما باید هزینه کمی بپردازید و به روزرسانی های سالانه رایگان داشته باشید. علاوه بر این ، دارای یک سال گارانتی است. این نشان می دهد که Autel چگونه به محصول خود اطمینان دارد و آنها مایل هستند با ضمانت از آن پشتیبان تهیه کنند.




اگرچه اسکنر MS908P دارای بسیاری از توابع و ویژگی های برجسته است که محصولات مشابه نمی توانند در برابر آنها رقابت کنند ، اما هنوز دارای کاستی هایی است:




<1> استفاده از آن کاملاً پیچیده است و بنابراین برای DIYer معمولی یا مکانیک مبتدی مناسب نیست. ابزار Autel Maxisys Pro MS908P فقط برای مکانیک ها و تکنسین های حرفه ای که روش های عملیاتی پیچیده ای را که باید دنبال کنند درک می کنند.


<2> بسیار گران است و بنابراین برای علاقه مندان به ماشینهای معمولی مناسب نیست. این ابزار برای تعمیرگاه های شلوغ اتومبیل یا تکنسین های حرفه ای بسیار مناسب است.




به طور خلاصه:


با بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته ، Autel Maxisys Pro MS908P یک ابزار اسکن عالی برای تکنسین های حرفه ای ، مکانیک و تعمیرگاه های بزرگ خودرو است. این ممکن است بهترین اسکنر تشخیصی در بازار فعلی نباشد ، اما به طور 100٪ مطمئناً یکی از بهترین اسکنرهای Autel ، همچنین در میان مارک های معروف دیگر ، است که می تواند با اسکنر Autel Elite رقابت کند.




این همه است. با تشکر از شما برای به اشتراک گذاشتن وقت خود را با ما!


فراموش نکنید که با ما تماس بگیرید در:


ایمیل: sales@CarDiagTool.co.uk

اسکایپ: cardiag.co.uk

Whatsapp: +86 15002705698


یا در https://www.cardiagtool.co.uk/ پیامی بگذارید


برای اینکه به ما بگویید در مورد محصولات ما چه پیشنهادها یا س questionsالاتی دارید.

Source:http://blog.cardiagtool.co.uk/autel-maxisys-pro-ms908p-scanner-review-the-best-one-in-market/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد