carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store
carobd2unit online store

carobd2unit online store

official blog carobd2unit online store

بررسی اسکنر تشخیصی Autel Maxisys MS906BT: خوب است یا نه؟

اسکنرها در همان گروه.ابزار اسکن Autel MS906BT همان قابلیت اسکن و آزمایش OBD را با اسکنر Maxisys MS906 به اشتراک می گذارد. دو اسکنر تشخیصی حرفه ای خودرو می توانند کدهای خطا را بخوانند و پاک کنند ، داده های زنده را بخوانند ، کدگذاری ECU ، آزمایش های محرک و سازگاری را انجام دهند. بعلاوه ، تشخیص آنها دشوار است زیرا از لحاظ ظاهری ظاهری مشابه دارند. برای آگاهی از تفاوت های آنها و جزئیات ویژگی های MS906BT ، این مقاله بررسی Autel Maxisys MS906BT را بخوانید.


1




صرف نظر از شباهت آنها ، Autel MS906BT دارای برخی از ویژگی ها و ویژگی های اضافی است که MS906 ندارد. به عنوان مثال ، MS906BT می تواند با استفاده از VCI به سیستم OBD خودرو متصل شود ، در حالی که MS906 نمی تواند. علاوه بر این ، کد خوان MS906 از افزودنیهای دوربین بازرسی دیجیتال و اسیلوسکوپ پشتیبانی می کند ، در حالی که MS906 از آنها پشتیبانی نمی کند.

نکته منحصر به فرد دیگر در مورد ابزار اسکن MS906BT این است که عملکردهای مشابه Autel Maxisys MS908 را دارد ، اما حمل و نقل و استفاده از آن کاملاً کوچکتر و راحت تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار برجسته اسکن ، لطفاً به خواندن مطالب زیر ادامه دهید و آنچه را که می خواهید بدانید به دست خواهید آورد.


2




نمودار مشخصات فنی Autel Maxisys MS906BT:




ویژگی های Autel Maxisys MS906BT

سیستم عامل (سیستم عامل)

اندروید 4.4.2 ، کیت کت

 


پردازنده 6 هسته ای Samsung Exynos T5260 (1.3 گیگاهرتز چهار هسته ای ARM Cortex-A7 + 1.7 گیگاهرتز دو هسته ای ARM Cortex-A15)

صفحه لمسی خازنی LED 8.0 with با وضوح 1024x768P را نمایش دهید

حافظه داخلی

2 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت رام

 


تنظیم مجدد روغن بله

دوربین

داخلی ، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی ، فوکوس خودکار و چراغ قوه

 


داده های زنده بله

بازدیدها داده های قاب را ببندند بله

پشتیبانی فنی از راه دور از طریق مسنجر در هر زمان و هر مکان بله

اتصال Wi-Fi (802.11 b / g / n) ، USB: 2.0 ، Mini USB 2.0 ، Wireless BT V2.1 + EDR ، Class1 ، HDMI 1.4a

اعلان های پیام فوری در زمان واقعی بله

فناوری AutoVIN هوشمند بله

میکروفون ورودی / خروجی صوتی ، بلندگوی منفرد ، 3 باند استریو 3.5 میلی متری جک هدست استاندارد

سنسورهای شتاب سنج جاذبه ، سنسور نور محیط (ALS)

برق و باتری 10000 میلی آمپر ساعت باتری لیتیوم-پلیمر 3.7 ولت ، شارژ از طریق منبع تغذیه 12 ولت AC / DC (تا 14 ساعت کار مداوم)

ولتاژ ورودی 12 ولت (9-35 ولت)

پوشش خودرو

بیش از 80 مدل و مدل آمریکایی ، آسیایی و اروپایی. Abarth ، Acura ، Alfa ، Audi ، Bentley ، Benz ، Bmw ، Fiat ، Ford ، Gm ، Holden ، Bugatti ، Chevrolet ، Chrysler ،


هیوندای ، اینفینیتی ، ایسوزو ، سیتروئن ، داج ، داچیا ، دایاتسو ، کیا ، لندرور ، لکسوس ، لانچیا ، میباخ ، مزدا ، مینی ، میتسوبیشی ، هوندا ، جگوار ، جیپ ، نیسان ، اوپل ، پژو ، ساب ، پیوند ، صندلی ، Skoda ، Smart ، Sprinter ، Subaru ، Porsche ، Renault ، Suzuki ، Toyota ، Vw ، Vauxhall ، Volvo ، و غیره


دمای کار -10 تا 55 درجه سانتیگراد (14 تا 131 درجه فارنهایت)

دمای ذخیره سازی -20 تا 70 درجه سانتیگراد (-4 تا 158 درجه فارنهایت)

گزینه بروزرسانی بله. (از طریق اینترنت)

ضمانتنامه

ضمانت محدود 12 ماهه

 




در اینجا ما به دنبال توصیف ویژه MS906BT از NINE Aspects هستیم:


پوشش گسترده خودرو

این یکی از گسترده ترین ابزارهای اسکن اتومبیل است که تا به حال با آن روبرو خواهید شد. این خودرو دارای پوشش استثنایی وسایل نقلیه با بیش از 80 خودرو و مدل داخلی خودروهای داخلی ، اروپایی و آسیایی است.




نمایشگر بزرگ

از یک صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی بهره می برد که کار با آن آسان است. فقط احساس خواهید کرد که از یک تبلت معمولی استفاده می کنید. صفحه نمایش نه تنها بزرگ است بلکه دارای رزولوشن 1024 76 768 است. این بدان معنی است که در همه شرایط نوری نتایج روشنی خواهید گرفت.




رابط کاربری بصری

دسترسی به آیکون های روی صفحه لمسی آسان است و به راحتی با لمس عملکرد مورد نظر خود به سرعت پاسخ می دهند. علاوه بر این ، دارای یک منوی چند زبانه است که کار را برای بلندگوهای مختلف زبان آسان می کند.




پردازنده سریع

با سیستم عامل اندروید و پردازنده چهار هسته ای سریع ، این یک اسکنر مناسب برای تعمیرگاه های بزرگ گاراژ و تعمیر اتومبیل است. از پردازنده 6 هسته ای قدرتمند Exynos 5260 استفاده می کند که بسیار سریع است.


طیف گسترده ای از توابع

این یک ابزار اسکن شگفت انگیز برای تکنسین ها و مکانیک هایی است که به دنبال یک کد خوان پیشرفته هستند که می تواند توابع اساسی ، عملکردهای پیشرفته و توابع ویژه را انجام دهد. برخی از عملکردهای آن شامل کدهای خطای خواندن / پاک کردن ، داده های زنده ، تنظیم مجدد روغن ، کدگذاری ECU ، سرویس DPF ، EPB ، BMS ، تطبیق و بسیاری موارد دیگر است.




پشتیبانی پیشرفته

دلیل دیگر اینکه این ابزار اسکن سایر اسکنرهای سطح بالای بازار را شکست می دهد این است که از پشتیبانی همه جانبه برخوردار می شوید. اتصال Wi-Fi به کاربر امکان می دهد تا با سایر تکنسین ها ارتباط برقرار کند یا تعمیرات و نکات تأیید شده را به صورت آنلاین بررسی کند. و اگر می خواهید مستقیماً با سازنده تماس بگیرید ، می توانید از ویژگی ثبت اطلاعات تعاملی استفاده کنید




باتری لیتیوم-پلیمر قابل شارژ داخلی

این یک ابزار اسکن قدرتمند است که باتری خود را دارد. باتری لیتیوم-پلیمر 10 ، 0000 میلی آمپری 3.7v داخلی دو برابر ابزار اسکن MS906 است. 14 ساعت استفاده مداوم و بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می کند.




جمع و جور و قابل حمل

با ابعاد 25.6 16. 16.7 7. 7.4 اینچ ، MS907BT یک باتری بسیار جمع و جور و راحت برای حمل یا استفاده است. همچنین وزن آن 19.25 است که در مقایسه با دیگر گوشی بسیار سبک است




12 ماه گارانتی

سازنده همچنین با 12 ماه ضمانت به کاربر پیشنهاد می دهد. این به خریدار اطمینان می دهد که کالای با کیفیتی را دریافت می کند و در صورت بروز هرگونه مشکل ، در بازگشت اسکنر آزاد است.


1


اسکنر MS906BT یک اسکنر شگفت انگیز است ، اما هنوز هم دارای کاستی هایی است ...


بروزرسانی محدود - یکی از چالش های استفاده از این ابزار اسکن این است که شما باید پس از یک سال هزینه به روزرسانی ها را پرداخت کنید. این با توجه به قیمت اولیه و کیفیت ابزار اسکن بسیار ناامید کننده است. می توانست یک به روزرسانی مادام العمر باشد.

مشکلات سازگاری - با تیم پشتیبانی Autel در تماس باشید و ببینید آیا کد خوان با مدل و مدل اتومبیل شما سازگار است یا خیر.



به طور خلاصه:

2

اگر به دنبال یک ابزار اسکن پیشرفته با قیمت فوق العاده هستید ، Autel MS906bt کد خوان شماست. نه تنها می تواند اساسی ترین توابع را انجام دهد ، بلکه می تواند تعدادی از توابع پیشرفته مانند کدگذاری ECU و ثبت اطلاعات را نیز انجام دهد. این امر باعث می شود تا برای مکانیک های حرفه ای و همچنین یک علاقه مند به DIY که از ساخت و مدل های مختلف اتومبیل استفاده می کند ، مناسب باشد.


این همه است. با تشکر از شما برای به اشتراک گذاشتن وقت خود را با ما!


فراموش نکنید که با ما تماس بگیرید در:


ایمیل: sales@CarDiagTool.co.uk

اسکایپ: cardiag.co.uk

Whatsapp: +86 15002705698


یا در https://www.cardiagtool.co.uk/ پیامی بگذارید


برای اینکه به ما بگویید در مورد محصولات ما چه پیشنهادها یا س questionsالاتی دارید.

Source:http://blog.cardiagtool.co.uk/autel-maxisys-ms906bt-diagnostic-scanner-review-good-or-not/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد