CGDI سرانجام ابزار کلیدی جدید خود را منتشر کرد - CGDI K2 Key Tool.
CGDI K2 می تواند بخواند/ کپی/ باز کند/ تولید کند/ کلید تست کند و داده های ID48 را به صورت رایگان محاسبه کند، و کنترل های جهانی جدید CGDI نیز به زودی عرضه می شوند!
VVDI Key Tool Max در مقابل CGDI K2:
Item | VVDI Key Tool Max | CGDI K2 |
Image | ![]() | ![]() |
Price | 274Euros | 131Euros(pre-order) |
Battery | 3375mAh | 4300mAh |
WiFi | √ | √ |
Generate remote | √(VVDI remote) | √(CGDI remote) |
Copy remote | √ | √ |
Copy transponder chip | √ | √ |
Frequency test | √ | √ |
ID/IC Copy | √ | √ |
Unlock remote | √ | √ |
Unlock Toyota smart key | √ | √ |
Detect ignition coil signal | √ | √ |
ID48/ID48 96bit copy | √(Generate 10 new vvdi remotes to activate) | √ |
ID48 Clone Fee | √(1 token/ 100 points per use) | √(Free) |
خلاصه
1) تولید کلید باید با کلید CGDI کار کند
2) کلون ID48 در CGDI K2 نیازی به فعال سازی و توکن ندارد
3) CGID K2 قیمت پیش سفارش بسیار مقرون به صرفه ای دارد
یادداشت:
فقط 131 یورو برای پیش خرید! قیمت اصلی 471 یورو خواهد بود!
آیتم جدید در ماه می خواهد رسید.
هر گونه سوال، با ما تماس بگیرید!
http://blog.cardiagtool.co.uk/vvdi-key-tool-max-vs-cgdi-k2/
سوال سریع:
هرکسی که چند هفته پیش با این مشکل مواجه شد، در آن روز از دادههای انتقالی برای انجام کارهایش استفاده کرد. امروز همان چیزی که من 2 Kess3 Masters، 2 کامپیوتر مختلف را امتحان کردم.
بعد از درخواست مقایسه اصلی اتفاق می افتد.
فایل مشکلی نداره، صدها بار فلش شد.
در اینجا پاسخ است:
اینترنت بد.
برنامه را Restart کنید و Kess3 به خوبی کار خواهد کرد.
به نماد اینترنت در بالا سمت راست توجه کنید که وقتی اتصال اینترنت پایدار نیست قرمز می شود.
انجام شده! امیدوارم این بتواند کمک کند!
http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-solve-kess3-error-while-checking-file-compliance-10/
ارتقا Alitentech KESS3 V1.92 اکنون در دسترس است!
Bench/Boot Remap در ECU های Triumph، KTM و Ducati اضافه شده است.
اطلاعات بهروزرسانی را بررسی کنید، همه KESS3 با اشتراک فعال از بهروزرسانی لذت خواهند برد!
ECU های جدید:
Keihin 6001-19PE-002
Keihin RH850
کانتیننتال زیمنس VDO M3C S12X256SV
کانتیننتال زیمنس VDO M3C S12XET256MAL
Keihin 6001-19PE-002
پیروزی
-RD، WR در حالت بوت
Bonneville T120 1200 بنزینی 59 کیلو وات
راکت 3 GT بنزینی 123 کیلووات
خیابان تریپل RS 765 بنزینی 90 کیلووات
تایگر 900 بنزین 70 کیلو وات
تایگر 660 اسپرت بنزینی 60 کیلو وات
ترایدنت 660 بنزینی 60 کیلو وات
Keihin RH850
KTM
-RD، WR در حالت بوت
ES 700 700 بنزین 55 کیلو وات
701 701 اندرو بنزین 55 کیلو وات
701 701 Enduro LR بنزینی 55 کیلو وات
701 701 سوپرموتو بنزینی 55 کیلووات
ادونچر 1290 سوپر ادونچر آر بنزینی 118 کیلووات
ادونچر 1290 سوپر ادونچر اس بنزینی 118 کیلووات
برابوس 1300 R بنزینی 132 کیلو وات
دوک 1290 سوپر دوک GT بنزینی 129 کیلووات
دوک 1290 سوپر دوک آر بنزینی 132 کیلووات
دوک 1290 سوپر دوک آر بنزینی 140 کیلووات
دوک 1290 سوپر دوک RR بنزینی 132 کیلووات
SMC 690 SMC R بنزینی 55 کیلو وات
مسافرتی 690 Enduro R بنزینی 55 کیلو وات
کانتیننتال زیمنس VDO M3C S12X256SV/S12XET256MAL
دوکاتی
-RD، WR و Clone در حالت Bench
هایپر موتارد 796 بنزینی 60 کیلو وات
هایپر موتارد 1100 ایو بنزین 70 کیلو وات
Hypermotard 1100 Evo SP Petrol 70 kW
Monster 696 بنزینی 59 کیلو وات
Monster 796 بنزینی 64 کیلو وات
Monster 797 بنزینی 55 کیلو وات
Monster 1100 بنزینی 70 کیلو وات
Monster 1100 Evo Petrol 73 kW
Monster 1100 S بنزینی 70 کیلو وات
Monster 1100 S بنزینی 70 کیلو وات
اسکرامبلر کلاسیک بنزین 55 کیلو وات
اسکرامبلر فول دریچه گاز 55 کیلو وات
اسکرامبلر آیکون بنزین 55 کیلو وات
اسکرامبلر Urban-Enduro بنزینی 55 کیلووات
گاز گاز
-RD، WR در حالت Bench/Boot Mode
EC 250 250 بنزین 36 کیلو وات
HUSQVARNA
-RD، WR در حالت Bench/Boot Mode
TE 300 بنزین 38 کیلو وات
TE 150 بنزین 30 کیلو وات
TE 250 بنزین 35 کیلو وات
KTM
-RD، WR در حالت Bench/Boot Mode
XC XC 300 بنزینی 38 کیلو وات
XC XC 250 بنزینی 35 کیلو وات
XC XC 150 بنزینی 30 کیلو وات
Exc EXC 300 بنزین 38 کیلو وات
Exc EXC 250 بنزین 35 کیلو وات
Exc EXC 150 بنزین 30 کیلو وات
*پروتکل های KESS3 BIKE – BENCH/BOOT را فعال کنید و با یک اشتراک فعال، فوراً روی ECU های پشتیبانی شده جدید شروع به کار کنید.
گوش به زنگ باشید!
http://blog.cardiagtool.co.uk/alientech-kess3-v1-92-add-triumph-ktm-and-ducati-ecu/
یکی از مشتریان بازخورد داد که نمی تواند با استفاده از Autel Ultra Lite، کدگذاری SCN را برای مرسدس بنز خود تکمیل کند. هر بار که میخواهم رمزگذاری scn را انجام دهم، همیشه 75٪ یا 85٪ پیشنهاد کدنویسی را دریافت می کنم و بعد از کدنویسی ده ها DTC در سیستم وجود دارد.
پس از آپلود گزارش، این پاسخ است:
85% به معنای میزان موفقیت کدنویسی است اما نوار پردازش نیست.
داده های 1-5 در پایگاه داده وجود دارد، کدگذاری داده 1 85٪ موفقیت آمیز خواهد بود.
دادههای کدگذاری در Ultra Lite مشابه دادههای اصلی خودرو است اما 100٪ یکسان نیست.
بنابراین، کدنویسی 100% موفق نخواهد بود و کدنویسی همیشه پرخطر است.
Autel میتواند دادههای اصلی را قبل از کدنویسی بازیابی کند، بنابراین کاربران میتوانند دوباره کدنویسی را امتحان کنند.
ماژول ها عادی کار می کنند.
اگر ماژول ها آسیب ببینند، با ماشین ارتباط برقرار نمی کنند.
در صورت استفاده از ماژول (در این مورد از واحد کنترل esp استفاده می شود)
بررسی کنید که آیا ECU قدیمی با ماشین ارتباط برقرار می کند،
اگر چنین است، ECU قدیمی را نصب کنید، از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید و داده ها را در ECU جدید بنویسید.
در غیر این صورت، هیچ نسخه پشتیبان از اطلاعات ماژول قدیمی وجود ندارد، باید خودرو را توسط نمایندگی ها بازیابی کنید
انجام شده! امیدوارم این بتواند کمک کند!
http://blog.cardiagtool.co.uk/solved-autel-ultra-lite-mercedes-scn-coding-stop-at-85/
یکی از مشتریان بازخورد داد که نمی تواند K518 PRO FCV خود را فعال کند. تبلت ارور 500 داد.
در اینجا پاسخ است:
رمز عبور را اشتباه وارد کنید
*مراقب باشید کاربران K518 PRO را با حساب موجود یا جدید ثبت کنند
چگونه Lonsdor K518 PRO را ثبت کنیم؟
به "فعال سازی ثبت نام" بروید.
ما "ثبت نام کاربر جدید و فعال سازی دستگاه" و "فعال سازی دستگاه کاربر ثبت شده" را داریم.
how-to-register-lonsdor-k518-pro-key-programmer-3
در اینجا ما یک حساب کاربری جدید ثبت می کنیم.
اطلاعات را وارد کنید
how-to-register-lonsdor-k518-pro-key-programmer-4
حساب جدید ثبت شد.
how-to-register-lonsdor-k518-pro-key-programmer-5
how-to-register-lonsdor-k518-pro-key-programmer-6
رمز عبور را وارد کنید.
how-to-register-lonsdor-k518-pro-key-programmer-7
منتظر فعال سازی باشید
how-to-register-lonsdor-k518-pro-key-programmer-8
how-to-register-lonsdor-k518-pro-key-programmer-9
انجام شده!
how-to-register-lonsdor-k518-pro-key-programmer-10
http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-register-lonsdor-k518-pro-key-programmer/