سوال سریع:
در a3 2006 چگونه می توان بایت های هفتم را از دست داد؟ Xhorse Key Tool Plus فقط این را نشان می دهد.
در اینجا 5 راه حل ممکن وجود دارد:
1) Autel APB112 بایت هفتم را از سوئیچ احتراق میخوانند
ECU دریافت 6 بایت cs و سوئیچ sniff را با APB112 بخوانید و بایت هفتم دریافت می کنید.
5-راه-خواندن-آئودی-7th-bytes-in-all-key-lost-2
2) Key Tool Plus به 7 بایت نیاز ندارد.
اما وقتی تمام کلیدهای گم شده را انجام دهید، دیگر نمیتوانید کلید فروشنده را در آن ماشین بسازید زیرا 7 بایت ابزار خواندن immo را اختراع کرد و از آنجا کلید فروشنده ایجاد کرد که قبلاً ماشین را بسیار راحتتر و سریعتر میآورد.
3) "00" را در 7 بایت امتحان کنید، گاهی اوقات 00 است/
4) تغییر akl و xhorse را به تنهایی هفتمین بایت انجام دهید
اما شما داده های اصلی را تغییر می دهید
5) به وضعیت immo یادگیری کلیدی بروید
کلید فروشنده اقلام را بررسی کنید و عدد 7 را از 00 به هگز قرار دهید
(256 احتمال یک ساعت طول می کشد)
وقتی فروشنده بله را می بینید، آن را دریافت کرده اید و داده های اصلی را دریافت می کنید
که اگر فقط دستگاه Xhorse داشته باشد
امیدوارم این بتواند کمک کند!
http://blog.cardiagtool.co.uk/5-ways-to-read-out-audi-7th-bytes-in-all-key-lost/
ارتقا Alitentech KESS3 V1.91 اکنون در دسترس است!
Remap نیمکت/بوت در ECU های Denso خودروهای ژاپنی اضافه شده است.
اطلاعات بهروزرسانی را بررسی کنید، همه KESS3 با اشتراک فعال از بهروزرسانی لذت خواهند برد!
ECU های جدید:
دنسو 112731-5040
دنسو 112800-3288
دنسو 275236-0011
دنسو 279721-3830
Denso ZYE9
Denso L831
دنسو 112331-0380
Denso 33910-057LX
دنسو 112731-5040
سوبارو
-RD، WR و Clone در حالت بوت
Forester 2.5i CVT بنزینی 127 کیلووات
Legacy 2.5i CVT بنزینی 127 کیلووات
Outback 2.5i CVT بنزینی 127 کیلووات
دنسو 112800-3288
سوبارو
-RD، WR در حالت نیمکت
Impreza 1.6i 5MT بنزینی 84 کیلو وات
ایمپرزا 1.6i CVT بنزینی 84 کیلووات
ایمپرزا 2.0i 5MT بنزینی 115 کیلووات
Impreza 2.0i CVT بنزینی 115 کیلووات
دنسو 275236-0011
لکسوس
-RD، WR در حالت بوت
RX RX400h 3.3 V6 هیبریدی بنزینی 155 کیلووات
تویوتا
-RD، WR در حالت بوت
هایلندر 3.3 V6 هیبریدی بنزینی 155 کیلووات
دنسو 279721-3830
مزدا
-RD، WR در حالت نیمکت
3 1.6 SkyActiv-G بنزین 77 کیلووات
Denso ZYE9
مزدا
-RD، WR در حالت نیمکت
2 1.5 MZR 4AT بنزینی 75 کیلو وات
2 1.5 MZR 5MT بنزین 75 کیلو وات
2 1.5 MZR 5MT بنزین 76 کیلو وات
Denso L831
مزدا
-RD، WR و Clone در حالت Bench
MX-5 1.8 16v MZR 5MT بنزین 93 کیلووات
MX-5 2.0 16v MZR 6MT بنزینی 118 کیلووات
دنسو 112331-0380
سوبارو
-RD، WR و Clone در حالت Bench
G3X Justy 1.3 5MT بنزینی 69 کیلووات
G3X Justy 1.5 5MT بنزینی 73 کیلووات
سوزوکی
-RD، WR و Clone در حالت Bench
ایگنیس 1.3 VVT بنزینی 68 کیلو وات
ایگنیس 1.5 VVT بنزینی 73 کیلووات
سوئیفت 1.3 16 ولت بنزینی 68 کیلووات
Denso 33910-057LX
سوزوکی
-RD، WR در حالت نیمکت
گرند ویتارا 2.4 VVT بنزینی 124 کیلووات
کیزاشی 2.4 VVT بنزینی 132 کیلووات
کیزاشی 2.4 VVT بنزینی 136 کیلو وات
*پروتکل های KESS3 CAR – BENCH/BOOT را فعال کنید تا به لطف به روز رسانی های مداوم موجود در KESS V3، سبد مشتریان خود را افزایش دهید.
گوش به زنگ باشید!
http://blog.cardiagtool.co.uk/alientech-kess3-v1-91-add-japanese-vehicles-on-bench-boot/
X300 G3 به عنوان یک ابزار ایموبلایزر با لوازم جانبی کامل (سیم کارت، MP001 و آداپتور P004) عرضه می شود. وسایل نقلیه تجاری، EV، موتور سیکلت، دریایی (جت اسکی) را پوشش می دهد.
همچنین، کاربران میتوانند برای فعال کردن عملکردهای مختلف از جمله شبیهسازی ECU (همانند DC706)، تصحیح کیلومترشمار، و تنظیم مجدد کیسه هوا، پرداخت کنند.
Parameter | Product | X300 Classic G3 | X300 DP PLUS |
Image | Image | ![]() | ![]() |
Specification | Operation System | Android 11 | Android 5.1.1 |
OTA | √ | × | |
Screen Recording | √ | / | |
Wireless Screen Casting | √ | × | |
CPU | Dual-core Cortex-A72 + Quad-core Cortex-A53 | Exynos4418 qual core ARM cortex A9 | |
Battery | 9000mA | 3700mA | |
Memory | 4+64GB | 1+32GB | |
LCD | 8.0 inch fully laminated sunlight readable screen | 8.0 inch | |
Resolution | 1280*800 | 1280*800 | |
Camera | Rear camera 800W pixels, auto-focus | Rear camera 500W pixels | |
Bluetooth | Bluetooth 5.0 | / | |
External Interfaces | RJ-45√ | × | |
HDMI√ | × | ||
Type-A, Type-C | Type-A, Type-C | ||
WiFi | Dual-band 2.4G/5GHZ | 2.4G | |
VCI | STM32H723 | STM32F407 | |
CAN FD built in√ | CANFD Adapter Required | ||
DOIP built in√ | × | ||
Fault Tolerant CAN built in√ | × | ||
All other common protocol types | All other common protocol types | ||
RFID | Built in√ | P001 Required | |
Remote Test | Built in√ | RT100 Required | |
Renault Convertor | Built in√ | Renault Convertor Required | |
Accessory | Key SIM | Free Gift (KeySIM/ Motorbike IMMO Accessories) | Optional |
Motorbike Cable | Free Gift (KeySIM/ Motorbike IMMO Accessories) | Optional | |
MP001 | In Package | Optional | |
P004 Adapter | In Package | Optional | |
Function | Immobilizer Function | √ | √ |
Commercial Vehicles Immobilizer Function | √ | × | |
EV Vehicle Immobilizer Function | √ | × | |
Motorbike Immobilizer Function | √ | √ | |
Marine (JET-SKI) Immobilizer Function | √ | × | |
ECU Unlocking | √, ECU Unlocking for Alfa Romeo, FCA... | × | |
ECU Flasher | √ | √ | |
ECU Cloning (DC706 Function) | Optional License | × | |
Odometer Correction | Optional License | √ | |
Airbag Reset | Optional License | Optional License | |
Test Platform Function | Optional License | × | |
Update | Update | 2-year Free Update | 2-year Free Update |
خلاصه
1) X300 G3 به سیستم عامل قوی تری مجهز شده است
2) بسته X300 G3 شامل آداپتورها و کابل های بیشتری است که استفاده راحت تر است
3) کاربران می توانند توابع را بر اساس نیازهای خود فعال کنند
هر گونه سوال، با ما تماس بگیرید!
http://blog.cardiagtool.co.uk/obdstar-x300-classic-g3-vs-x300-dp-plus/
یکی از مشتریان در مورد دسکتاپ راه دور Autel KM100 بازخورد داد:
در حال حاضر مشکلی با دسکتاپ از راه دور دارید که روی km100 کار نمی کند؟ فکر میکنم نسخه قدیمیتری از دسکتاپ از راه دور دارد که پشتیبانی نمیشود، اما نمیتوان راهی برای مجبور کردن APK برای بهروزرسانی بدون دسترسی بومی به فروشگاه Play پیدا کرد. همه به روز رسانی سیستم در جدیدترین ممکن است.
سیستم V01.12.00
برنامه نسخه 1.43
راه حل اینجاست:
به آپدیت دستی QS APK نیاز دارد:
1.) دانلود از منبع تایید شده: https://www.teamviewer.com/cs/download/android/
2.) از طریق USB از رایانه به برنامه نویس کلید KM100 انتقال دهید.
3.) به Settings -> System Settings -> More -> Storage -> Files بروید
4.) فایل APK را جستجو کنید، روی آن ضربه بزنید، همه هشدارهای اشتباه را مجاز کنید، تأیید کنید که میخواهید برنامه داخلی را بهروزرسانی کنید و دوباره به اینجا میرویم!
*اگر کامپیوتر KM100 را تشخیص ندهد،
از USB-C در هر دو طرف استفاده نکنید. از کابل USB-C در یک طرف برای اتصال به KM-100 و با USB-A در طرف دیگر برای اتصال به رایانه استفاده کنید.
انجام شده! امیدوارم این بتواند کمک کند!
http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-use-remote-desktop-on-autel-km100-programmer/
نرم افزار V1.1.9.0 CG FC200 منتشر شد! ECU های سری BOSCH ST10 Denso R2 را اضافه می کند.
دانلود رایگان نرم افزار CG FC200:
V1.1.9.0 CG FC200
اطلاعات بهروزرسانی V1.1.9.0 CG FC200:
1. ECU BOSCH ST10 را اضافه کنید و عملکرد تأیید را اضافه کنید:
آبارت: ME7.9.10
آلفارومئو: ME7.9.10، MED7.1.1
آئودی: ME7.5.30، ME7.5، MED7.5.10
بنتلی: ME7.1.1
BMW: ME7.2
چری: ME7.9.7، M7.9.7، ME7.9.71
کرایسلر: ME2.8.1
پژو سیتروئن: M7.4.4، ME7.4.4، ME7.4.9، ME7.4.6، VALEO_J34P
فراری: ME7.1.1
فیات: ME7.9.9، MED7.6.2، ME7.9.10، MED7.1.1، VALEO_J34P
جیلی: M7.9.7
هوندا: ME7.9.7، ME7.9.3
هیوندای کیا: M7.9.7، ME7.9
لانچیا: MED7.6.2، MED7.1.1، ME7.9.10
مازراتی: ME7.1.1
مرسدس بنز: ME2.8، ME2.8.1
میتسوبیشی: ME7.7.1
اوپل: ME7.6.4
قطبی: M7.9.7
پورشه: ME7.5، ME7.8.1، ME7.2، ME7.8
SAIC: ME7.8.8
فولکس واگن صندلی اشکودا: MED7.5.10، ME7.5.30، ME7.5
تویوتا: ME7.9.5
ولوو: ME7.0، ME7.0.1
2. ECU DENSO اضافه شد:
مزدا: DENSO R2AA/R2AB/R2AC/R2AJ/R2AK/R2AW/R2AX/R2BG/R2BP/R2BR/R2BS، DENSO RF7x/RF8x
هیوندای/کیا: DENSO 33910-05005
سوزوکی: DENSO 33920-67P0
3. ECU های جدید دیگر:
شورلت/هولدن/اوپل: DELPHI DCM3.7AP
سوزوکی: ME17.9.64
فورد: MG1CS017
4. یک دکمه جدید برای "فهرست پشتیبانی کد خطای خودرو" به رابط اصلی اضافه شده است.
مشکل برطرف شد:
1. رفع مشکل خطای خواندن EEPROM در ME7.5.20/ME7.5.10/ME7.5 و سایر ECU ها
2. این مشکل را برطرف کنید که برخی از ECU ها مانند DQ380/1 پس از تأیید PFlash خطای برنامه را هنگام نوشتن گزارش می دهند.
3. رفع مشکل عدم تغییر VIN در نسخه های جدید مرسدس بنز MED17.7.3/ ME17.7.7 و فولکس واگن MED17.5.25/ MED17.5.5 مدل.
گوش به زنگ باشید!
http://blog.cardiagtool.co.uk/v1-1-9-0-cg-fc200-add-bosch-st10-denso-r2-series/